Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 25 oktober 2010 17:26

Minn kropp behövde verkligen renas efter denna slusk helgen.

Ostbågar och massa skit.

Idag har det vart svettigt på gymet och långpromenad med Otis.

Gick upp för en massa trappor och backar..

Så har jag bara ätit gröt och skorpor.

Till kvällsmat blir det havregrynsgröt och mjölk.

Kanske lite gurkstavar som snax. hhhahahah

Nu bär det av till jobbet.

Som jag alltid cyklar till dessutom.

Det tar ca 25min att cykla till jobbet me.

Nyttig , nyttig, nyttig

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 25 oktober 2010 16:09

Idag har jag släpat mitt feta arsle till gymnet och bränt 500 kcl.

Sen åt jag gröt, skorpor och juice.

Nu är det dags för Otis långpromenad.

I morgon ska jag släpa mig dit igen.

Nu jävlar!!!!

Av Emily Ljunglöf - 24 oktober 2010 22:13

Blir så jävla arg.

Jag kan inte ens titta på en jävla Beck film som handlar om det utan att det kokar i mig.

För jag vet om att det händer hela tiden.

Det värsta är att beckfilmen handlar om att han som slår är polis

och det är inte alls ovanligt att poliser kommer hem efter en jobbig

och känslofylld arbetsdag och pucklar på sina fruar, flickvänner eller sambos.

Det är faktist vanligare än man kan tro.

Hur fan ska man bli trodd om man anmäler sin polisman för hustrumisshandel?

Blir helt tokig....

 

Ps. säger inte att alla poliser slår sina fruar..

Av Emily Ljunglöf - 24 oktober 2010 20:22

Har blivigt en sån tönt som kollar på ensam mamma söker.

Bara för att vi vart hemma hos Sandra varge helg och hon kollar på den skiten.

Så har jag börjat kolla på det nu.

Blev shockad när jag lästa att emma (rockabilly tjejen) bara var 23 år..

Trodde hon var äldre, för varför söker man annars till ett sånt program.

Sen hon petra tror jag hon heter (tuttlisa) var bara 25 år...

Trodde man var med i detta programmet för att man var runt 35-40 år och inte hade hittat kärleken...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 24 oktober 2010 18:08

En vinst idag, wiiiii!

Inte för att det händer ngt i tabellen för liverpools del,

men det är ett steg på vägen.

Snart börjar klättringen.

Av Emily Ljunglöf - 24 oktober 2010 17:40

Tänk om Liverpool kunde vinna idag.

Just nu står det 2-1 till Liverpool men det är ca 10 min kvar.

Försöker vara optimistisk, men när mn har en sån überklant som Carragher som alltid klantar till allting han gör så vet man att det kommer gå åt skogen.

Har sagt det förr och jag säger det igen.

Han är fan sämst..

 

  

Av Emily Ljunglöf - 24 oktober 2010 14:44

Mår sämre idag, mår illa och kallsvettas.

Får ta en dusch sen, man mår nästan alltid bättre när man duschat.

Jonas tänkte lämna  soffan idag och ge sig ut...

Han ska gå och handla, ska nog ha ordentlig mat idag.

Det kan ju vara en bidragande faktor att jag mår som jag mår...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards