Emilmedy

Alla inlägg under juni 2010

Av Emily Ljunglöf - 30 juni 2010 18:17

igår hände det för tredje gången på 18 månader...

Jonas bröt sin fot ...

Samma skada, men i stället för att åka til halmstad sjukhus där dom inte är intreserade av att hjälpa honom, åkte han till helsingborgsjukhus...

Där alla hade vart trevliga och hjälpsamma och läkaren skulle få fart på allt och ringa om ett par dagar så blir det operation istället för det jävla gipshelvetet.

Nu ser vi äntligen ljuset i tunneln.

 

  

Bloppis-annons
Av Emily Ljunglöf - 29 juni 2010 16:28

    

Kläder & Skor, Säljes - Helsingborg (Skåne län)
Pris:    500:-
Telefon:    0701430432
 
Av Emily Ljunglöf - 29 juni 2010 16:11

Var på hundstranden med Otis igår....

Han tyckte det var såååå inte kul...

Ren skit faktist. Han ville inte bada för allt godis i världen.

Så jag slipper att cykla 1mil för att komma dit fler ggr...

Han trivs best med att solbada på ballkongen.

Varför kan det inte alltid vara såhär skönt väder ute...

Vill jag ha snö på vintern kan jag åka till den, men här nere i halland och skåne där ska det vara 20-30 grader varmt året om.

Man blir gladare och mysigare...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 28 juni 2010 20:03

Nu är det äntligen sommar, som jag har väntat.

Den riktiga värmen kom inte förrens på midsommarafton. sicken helg vi hade ute i stugan i hult. precis som när man var liten.

Vi gjorde vår egen midsommarstång av två plankor, massor med blommor vi plockade längst vägen som vi silvertejpade på. Finare stång fick man leta efter.

Vi åt grillat kött med nypotatis, jordgubbar.

På kvällen blev det fylle brännboll.

Det var en perfect midsommarafton.

  

 

Midsommardagen hade jag med otis ut i stugan, han lekte och lekte. Sen var han helt slut.

På kvällen var det förfest hos johan för att sedan besöka det sista nightlife ever.

Jag dansade så svetten sprutade.

  

På sönagen fyllde Otis 1 år. Det firades med Smörgåstårta.

Sen åkte vi hem till helsingborg igen.

En perfekt helg, fy fan vad kul vi har haft....

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards