Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 21 oktober 2010 15:37

Varför är alla på bloggplatsen så jävla deprimerade.

Livet har sina motgångar, men det är ju dom man växer av och blir en bättre människa.

Det är väl roligare att läsa bloggar som ser positivt på livet.

Finns nog med skit och pessimester i denna världen.

Efter regn kommer solsken som det s¨vackert heter.

Nu ska jag gå en långis med Otis.

Solen tittar fram

Av Emily Ljunglöf - 21 oktober 2010 12:09

Vaknade vid 10.30

Sprang ut med Otis på en promenad innan det började regna.

Vi hann, nu vräker det ner.

Jonas vill ha specialare idag igen, inte mig emot.

Måste passa på när Jonas BER om korv.

Han hatar ju korv, så det är bara att passa på.

Sen är det så jävla gott med hemlagad mos.

Det öser ner nu..

Det är hagel...

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 22:57

Sitta hemma med Jonas och Otis hela helgen.

Det ska bli film, gotte och slappa.

Foboll med förmodligen.

Inte för att det är så kul att kolla premier leage just nu.

Går ju spikrakt neråt för liverpool.

Bajs...

 

 

            

 

MMMMMMM GOTT


Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 21:47

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 21:04

Snart blir det väl utegångsförbud där.

Har en laserman2 kommit dit?

Läskit som fan..

Jag kommer nog inte åka till malmö inom en snar framtid.

Inte för att jag brukar hänga så mycket där.

Jag har vart i malmö 2ggr innan och då var jag på deras badhus...

jaja efterlyst och kungarna står på tv tablån i kväll...

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 17:05

Vilket betyder efterlyst och kungarna.

Undrar hur många avsnitt det är kvar av kungaran.

Idag har jag och Otis kollat på disneyfilmen  BasilMus...

Regnig höstdag...

Det blir mycket film nu.

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 15:00

Får inte med honom på promenad när det regnar...

Han bara står där och tjurara...

Du slipper... 

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards