Emilmedy

Alla inlägg under maj 2010

Av Emily Ljunglöf - 24 maj 2010 17:09

Det var varmt i 2 dagar sen blev skitväder igen, när ska den ricktiga sommaren komma till södra sverige, där det borde vara varmt.

Den här så kallade växthuseffekten, vad fan hände med den, här blir ju bara kallare och regnigare för varje år.

Det är ju snart juni för i helvete, ska man alltid behöva boka en utomladsresa.

Inte för att det inte är najs att åka utomlands, men nån gång kunde det ju vara kul med en varm och svettig sommmar här hemma i sverige.

Cypern... here i come!

Av Emily Ljunglöf - 14 maj 2010 21:41

finally helg, och denna helgen ska jag resa norr ut, jag ska till laholm..

Eller nä jag ska till skummeslöv eller skummesröv.

Ska hälsa på en vän...

Vi ska ha en hel helg...

Gött att komma lite hemmifrån me, nu när jonas ska ha Fifa helg med grabbarna, inte så jävla spännande för mig, får ju inte ens vara med, bara för att jag skulle ägt sönder dom som vanligt....

Jag är bäst på allt.. he he

Det är så typiskt killar att dom inte vågar spela mot en tjej, för tänk om hon vinner.

Nä inte tänk om, jag vinner.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 7 maj 2010 15:58

Finally!!!

Internet...

Har vart utan internet i över 1 mån...

Även om jag inte är ngn internet junkie så är det så mycket jag änvänder internet till, som man kommer på när man inget har.

 

har bott i helsingborg i lite mer än en månad nu...

Trivs jättebra, synd bara att jag drabbats av pollen helvetet, sen.. var fan är våren?

Här är ju svinkallt. Skulle tydligen bli frost i helgen med..

Konstigt... mycket pollen men svinkallt..

Man kan inte få allt...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards