Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 22 oktober 2010 15:41

Har ni sett den reklamen?

Så jävla fjantig..

Massa midlifecrises kvinnor som dansar rävdans...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 oktober 2010 14:54

Kanske dags för lite makaroner.

Jag har inte ätit det på en månad nu,

eftersom vi åt det varge dag i ca 2 veckor

Men jag ska nog steka lite korv och koka makaroner nu.

Magen skriker...

Sätta på ngn film me...

Det får man när man är sjuk.

Jonas får ta Otis idag...

Lille söta Otto som har legat med nosen i mitt öra hela morgonen,

han har kittlats med sina morrhår i mitt öra..

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 oktober 2010 14:38

Jag är förkyld, ont i halsen och huvudet.

Men kroppen brukar ju reagera när man tar det lungt efter ett par hektiska veckor.

Vill bara ligga soffan och svulla, men det får vänta tills i morgon.

Ska inte äta mat i morgon, bara massa skräp.

Nice

Av Emily Ljunglöf - 21 oktober 2010 22:32

Sitter och snickrar ihop en bra partylista på spotify...

Måste ju ha niceig musik när Macke kommer nästa lördag.

Jag måste bara driva ut anden från denna lägenheten.

Eller så får han faktist börja betala hyra.

Av Emily Ljunglöf - 21 oktober 2010 21:45

Blev nästan lika rädd denna gången.

Håret på kroppen reste sig och tårarna började rinna.

Men så ringde Macke och så pratade vi om annat.

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 21 oktober 2010 21:15

Har typ tänt 300 ljus här hemma, för att få lite värma.

Så fruktansvärt kallt i denna lägenheten.

Det drar i vardagsrummet och sovrummet.

Otis sitter och huttrar helatiden.

När man har vart ute i detta ruggiga väder

så vill man komma in till en varm och go lägenhet.

Men här är bara kallt.

 

Jag och Jonas ska ju ha film helg, är det ngn som har några förslag på bra filmer?

Alla kategorier förutom drama och kärlekstrams...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards