Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 23:33

Har varit så jävla produktiv i kväll.

Jag har kollat på Juno, ätit popcorn, kakor och spelat hjärter.

På en och samma gång..

fattar inte hur jag orkar..

Ska snart ta Otis på en kvällspromenad,

eller nattpromenad blir det väl.

Men då måste Jonas följa med för jag vill inte gå själv

på en lördag natt.

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 18:04

Det var fan inte igår vi bara satt hemma och hade myskväll jag och Jonas.

Jag kan nog räkna alla våra myskvällar,

som vi två haft under dess snart 4 åren,

på en hand.

Så det gäller att mysa för kung och fosterland nu.

Popcorn och en bra film efter att premier league..



Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 15:45

Det blev jornötsringar till frukost.

Sen tog jag och Otis en långpromenad.

Han har jagat alla fåglar i hela helsingborg.

Så nu har han sprungit av sig ordentligt.

Men som vanligt efter våra långa promenader

så avslutar Otis med att springa fram och tillbaka

mellan hallen och vardagsrummet och morra...

Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 13:16

Har inte suttit hemma på typ 5-6 helger.

Så jag har inte kunnat kolla ngn premier forboll,

men det har inte gjort så mycket

eftersom det går åt jävla skogen för liverpool.

Ska väcka Jonas nu för det börja dra ihop sig...

Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 12:49

På helgen kan jag vakna jätte tidigt utan problem..

Påvardagarna är det omöjligt.

Hahahha har ni sett renaults reklam?

Sitter en pappa med sin söta lilla dotter i bilen och hon leker med sin lilla

my little pony.

Sen har det gått ngr år och dom sitter i bilen igen.

Men nu är hon helt svartsminkad och har lila dreds och en orm runt halsen.

Så säger hon,

-han heter Lucifer... Gubbe

hahhaha så kul

 

 

Av Emily Ljunglöf - 23 oktober 2010 01:11

Vilken är bäst?

Jag och Otis har kränkt ostbågar nu.

Vill nog inte mer sånt i morgon.

Känns inte bra, får lixom dåligt samvete.

Vi kollade på Forest Gump och nu tittar vi på den fantastiska Deep blue sea.

En film om smarta hajar?

WTF

Den är så dålig.

När dom fick manuset till den filmen, tänkte dom att..

hmm detta låter som en bra film med Oscars nomineringar?

Skitfilm...

Av Emily Ljunglöf - 22 oktober 2010 21:21

Sitter här nu och har dukat upp....

Hhahahahah och Macke är och tittar på Blackjack....

Hahahhahaha

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards