Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 29 oktober 2010 13:28

Ska sticka och handla nu,

inför middagen i morgon.

Problemet är bara att jag inte vet vilka som kommer,

eller hur många vi blir.

Jag måste ringa min andra helft Macke och kolla läget.

Sen får jag ringa Jocke och se vart han står i det hela.

Tjo faderittan lambo

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 23:45

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 22:35

nu ska jag ta min lilla Otis på kvällsprommis,

men det är ju regningt och blött så vi kommer väl ungefär utanför dörren,

sen vänder han.

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 21:38

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 21:25

Är det bara mellan bilister den reglen gäller?

När man får möte så bländar man av hel-ljuset,

men inte när mötet är en cyklist tydligen.

Blir fan vansinnig, jag ser väl fan inte bättre än en bilist?

Men inte fan bländar dom av.

Höll på att köra ner i ett dike när jag skulle hem från jobbet nu.

Jag ska skaffa en sån galen lampa som bländar hela världen.

Just de mother fuckers....

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 17:08

Nu kom vi hem.

Jag fick med mig tråkmåns Jonas.

Han låg i sängen till 15.00 idag

En förbättring?

Nu har jag köpt present till pappa och dricka till mig.

Nu ska jag äta snabbt.

sen blir det jobbet.

Jonas går runt och är über kåt hela tiden..

Vi får väl göra ngt åt det i natt

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 13:52

kanske?

nä..

Jonas är tråkig

Av Emily Ljunglöf - 28 oktober 2010 00:52

Väntar på att Jonas ska komma hem.

Nu har han bott i Halmstad i 2 dagar.

Hans körning idag hade gått bra i allafall.

Jag tror att han kommer fixa detta innan nyår.

Så jävla kul i såfall.

Tänk, till sommaren kanske vi kan köpa bil,

eller låna en bil och köra runt lite i sverige.

Sen ska bara jag ta mitt körkort med,

men vet i fan hur jag ska ha råd med det.

Jaja det löser sig då.

Kom hem nu Jonas så vi kan tura.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards