Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 30 oktober 2010 12:05

Mår jätte illa, men det är för att jag inte ätit ngn mat på typ 20h.

Inte bra, inte bra.

Äta ngt, ut med vovvis,

väcka Jonas, fixa till oss, möta grabbarna på kutpunkten.

See you soon

Av Emily Ljunglöf - 30 oktober 2010 11:31

Tött som fan, ännu en sömnlös natt.

Men i kväll gäller det.

Grabbarna är väl snart på väg hit skulle jag tro.

Funderar på att vila fram tills dess.


Av Emily Ljunglöf - 30 oktober 2010 00:58

Av Emily Ljunglöf - 30 oktober 2010 00:30

Gick en skräckis film på Mtv.

Den var faktis helt ok.

typisk high school splatter film.

Men en bra story och en slut så dom kan göra uppföljare.

Ska ta ut Otis nu, sen ska man väl försöka sova lite.

En hård dag, kväll och natt i morgon.

Ska bli skitkul

Av Emily Ljunglöf - 29 oktober 2010 21:30

Han skräme precis bort massa barn som skulle halloweena här.

hahahhaaha.

Han morrade och skällde,

så tittade jag i kikhålet och såg  massa barn som sprang i väg.

Duktig vovve

 

  

Av Emily Ljunglöf - 29 oktober 2010 20:58

Båtarna nere i hamnen tutar hela tiden.

Måste vara för dimman.

 

Hahahaha, jag kom att tänka på min 18 års fest jag och Cissi hade ihop.

Det var hemma hos mig (jag bodde hemma)

jag har ett svagt minne av att Calle var där.

Jätte full och spydde bakom våran soffa (detta såg jag inte själv)

Men detta såg jag, han spydde i ett glas.

hahahahah.

Det var droppen, så jag sa till alla att festen är slut ni kan gå hem.

kl var ca 23.30

super kort  fest.

Av Emily Ljunglöf - 29 oktober 2010 15:03

Jag har handlat all mat nu.

Det ska bli så najs i morgon.

Men det blir nog inget Erik Hassle...

Snyft..

Pengarna måste räcka hela månaden.

Men vi kommer få det tjofräs ändå.

Nu håller Jonas på att städa.

Jag ska byta sängkläder på våra gästtäcken.

Otis har ju ollat dom...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards