Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 21:41

Jag gjorde det

 

    

Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 21:01

Jonas rakade mowhak i går, jag år tup oxå sugen på att raka.

Fast kanske inte mowhak.

Har funderat på att raka på högersidan...

hmm, vågar jag?

 

  

Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 15:49

Det blev specialare till mat, stekt korv med bröd och potatismos med gurkmajonäs.

Fy fan vad gott det är.

Självklart är mosen hemmalagad.

Nu är jag mätt och nöjd.

Ska ut med Otis om en stund på långis.

Det är helt grått och ruggit ute men det får gå ändå.

Otis behöver sin dagliga motion, jag med för den delen.


Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 13:39

har precis kollat på hundhotellet.

Så sjukt mysig film.

Helst ska det regna ute och vara typ bakis söndag.

Man käkar kebab och chips och sån skit,

men det gick lika bra utan allt det där.

Funderar fortfarande över vad jag ska laga för mat idag.

Får bli ngt biligt så här veckan innan lön.

Men vi har klarat oss så jävla mycket bättre denna månaden.

Skönt att slippa äta köttbullar och makaroner i 3 veckor.

Tror inte vi har ätit det sen dess.

Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 12:05

funderar på att dra i gång en D-rulle

D-rulle är en disneyfilm.

Vill bara ligga här i sängen och gotta.

Otis har fått en liten prommis så han klarar sig i några timmar nu,

så får det bli en lång prommis sen.

Det ska bli så jävla skönt att bara sitta här hemma i helgen.

Typ kolla film och mysa med Jonas.

På söndag ska vi spela bingolotto oxå.

sånt som svenska par gör har jag hört.

 

Nån som har ngt bra middagstips?

Av Emily Ljunglöf - 18 oktober 2010 11:39

I lördes filmade jag jättemycket.

Har tex en videomed Jonas gåendes i en högklackad sko kl 4 på morgonen..

En hemma hos Macke när det dansas balkandans?

På det hela en mycket lyckad och rolig lördag.

Men nu blir det inte Halmstad på ett tag.

Får åka dit på farsdag, för pappa har fortfarande inte fått någon födelsedagspresent.

Inte mamma heller.

Usch vad dyrt.

Mamma får ju ta och boka den där tatueringstiden snart.

Det kan hon få i present.

Pappa får det vanliga, björnborgkalsonger.

Tänkte han kunde få ett flak öl med eller ngt.

 

Det blev kladdkaka till frukost.

Jag mår lite illa nu.

Min bakis kom inte förrens i natt.

Runt 01.00 började jag må illa och få bakis svettningar.

Jonas sover på soffan, för han är så teppt i näsan att han snarkar som en ko.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards