Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 03:55

Trodde att en skogspromenad på 3,5h skulle göra susen,

men inte då.

Var svin trött när jag gick o la mig strax efter 23.00

Men jag har bara legat o vridigt och vänt på mig.

Är fortfarande as trött, men kan inte somna.

Kommer vara som en zombi i morgon...

Av Emily Ljunglöf - 26 oktober 2010 22:39

Helt jävla slut.

Men jag är mätt nu i allafall.

Ska upp tidigt  i morgon oxå.

Ska till barnmorskan och få nytt recept på p-piller.

Brr vad frusen jag är.

Det blev kallt i skogen när solen hade gått ner,

har lixom inte blivigt varm sen dess.

I morgon ska Jonas köra för första gången på 5 år i körskolan.

hoppas det går bra.

Det gör det säkert, han provade lite på jobbet.

Otis har sovigt dom 4h jag var på jobbet.

Så han är pigg och gad igen.

Den hunden är fan outtröttlig.

Inte som jag..

Blä... sova nu, snart

OMG

Av Emily Ljunglöf - 26 oktober 2010 22:15

fy fan!!!

Vilken jävla promenad.

Vi lämnade hemmet 14.30

Efter 1h30min promenad var vi framme i skogen.

Efter nästan 1h till hittade jag den där jävla hundgården.

Kl 18.00 kom Jonas och tommy o hämtade oss.

Nu kom jag precis från jobbet...

Helt fucking slut och as hungrig.

Av Emily Ljunglöf - 26 oktober 2010 14:06

Inte gott inte äckligt.

Smakar typ ingenting, det är jävligt kletigt.

Nu ska jag ta med Otis på en sketalång promenad.

Kommer nog vara ute mellan 2-3h

Vi får passa på nu när det är sol ute.

Kanske gå bort till bruses skog.

Bara att gå dit tar nog över 1h.

Jajaja han blir ju inte trött och jag behöver motionen.

Har sån brutal träningsverk idag,

så det får bli träning på annat sätt idag.

Av Emily Ljunglöf - 25 oktober 2010 23:30

Av Emily Ljunglöf - 25 oktober 2010 22:12

Sitter och tittar på programmet kvinnors hemliga liv på 3an.

Handlar om sekter i USA.

Man blir ju vansinnig.

Sånna människor som skapar och grundar sekter och barngifte och allt vad dom håller på med, dom borde Skjutas på plats.

Jävla as.

Om ni inte tittar så tycker jag att ni ska det...

Av Emily Ljunglöf - 25 oktober 2010 21:47

Fy fan vad kallt, regnigt och jävla söigt ute.

Frös typ av alla mina kroppsdelar.

Fy fan...

Men nu ska jag göra kvällsmat, sen blir det väl panik ut med Otis för han kommer inte stanna ute längre än nödvändigt..

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards