Emilmedy

Alla inlägg under januari 2011

Av Emily Ljunglöf - 27 januari 2011 14:38

I tisdagskväll, var det tungviktsmatch ute på innegården.

Otis och en 2kg tyngre jackrussel var i fult slagsmål.

Dom var skit arga och bet och morrade och skrek på varandra.

Otis vann.

Tänk han väger bara 4 kg och den andra vägde närmre 6.

Bara för att han var et tjockis,

dom orkar inte slåss lika länge.


  

Av Emily Ljunglöf - 26 januari 2011 18:04

mår inte helt 100 efter denna jävulens influensa.

Ingen aptit, trött.

om jag inte hade haft Otis hade jag nog sovigt fram till det var dags att sticka till jobbet.

Tur att man har honom, för då måste man.

vare sig man vill eller inte.

Åker till halmstad i helgen,

Jonas kom med det unerbara förslaget WILD WEST.

Hoppas att min aptit har kommit tillbaka då.

För då blir det ribs.

Så fantastiskt gott.


  

Av Emily Ljunglöf - 24 januari 2011 23:47

den vart helt ok, men jag gillar nog shrek bäst.

alltså den första.

nu vill jag se tangeld, disneys nya.

den verkar så bra, en klassisk disney film.

  

Av Emily Ljunglöf - 24 januari 2011 23:46

det var sjukt tungt att jobba idag.

cykla till jobbet, usch.

När får man  tillbaka sin styrka och ork,

när man vart sjuk.

Av Emily Ljunglöf - 23 januari 2011 22:15

har haft den jävligaste influensan sen jag var liten.

Har inte vart hemma sjuk en hel vecka på flera år.

Det enda positiva med detta hellhole har vart att jag nu gått ner sammanlagt

10 kilo, mother fuckers.

Men blivigt mycket fattigare, ser inte fram emot lönen nästa mån.

  

Av Emily Ljunglöf - 19 januari 2011 23:00

fortfarande sjuk.

Mår bättre i bland, sämre i bland.

Feber, hosta, rassel i halsen.

fuck influensa


  

Av Emily Ljunglöf - 18 januari 2011 17:59

Längesedan jag mådde såhär dåligt.

svettas, fryser, mår illa, ont i huvudet.

idag har jag en spänning som ligger bakom ögonen och i mellan ögonen.

smakar bajs i munnen.

vill inte vara sjuk ngt mer

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards