Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 30 november 2010 23:20

Jonas åker till halmstad i natt.

Han ska köra i morgon, sen fuller Sandra år på torsdag.

Lilla Sandla blir hela 19 år.

Otis bara äter och äter.

Måste leka mycket med honom,

så han inte blir en tjockis.

Han vill ju inte vara ute i kylan, förstår honom.

Han är så liten, hnan får ont i tassarna.

Lilla plutte plutte.


Av Emily Ljunglöf - 30 november 2010 18:30

tjockisar som går ner i vikt, roligt.

en som väger 250 kilo blir jätteglad över att gå ner 2kilo.

hahhahaaha. tjockis

Av Emily Ljunglöf - 30 november 2010 17:48

Han har sin lilla täckjacka,

men den släpper in förmycket luft,

sen blir den plaskblöt på magen och då blir han jättekall.

Han behöver en varm vattenavstötande overall.

Hittade en på nätet, men puh vad dyrt.

579kr

 

  

Av Emily Ljunglöf - 30 november 2010 17:29

puh! vad jag svettades på gymmet.

500 kcl borta idag med.

Hatar att cykla till jobbet i detta helvetes väder.

Cyklen är tung att cykla på i vanliga fall,

men i den här jävla snön som ingen skottar bort,

är det nest intill omöjligt.

Av Emily Ljunglöf - 30 november 2010 15:25

Idag är det inte kul att vara ute.

Det är -6 grader ute idag.

Otis hatar det.

Han vägrade bajsa på hela dagen igår.

Han ville bara hem och in i värmen.

Idag ska jag träna, har redan lagat mat.

Kycklingpasta, ngt. hittade på ngt med kycklingresterna.



  

Av Emily Ljunglöf - 29 november 2010 17:13

Vart och kört crosstrainer i 50 min.

Brände bort 500kcl.

Det var inte ens jobbigt idag, får nog öka motståndet i morgon.

Sen var jag och handlade lite.

Så jävulskt kallt ute.

Sen vart det kycklingsalad av alla grönsaker kvar från tacoskvällen.

O nu är det väntan till jobbet om ca 1,5h.

Av Emily Ljunglöf - 29 november 2010 13:57

Vaknade vid 12, när Jonas väckarklocka ringde.

Var utvilad och någorlunda pigg.

Var glad liksom.

Igårkväll när alla hade åkt hem så blev det Beck och filt.

Var jättetrött. så jag och Otis gick in i sovrummet och la oss

och kollade på Avatar.

Sen sov vi som två stockar.

Fick som vanligt släpa med Otis på promenad.

Han fryser och vill inte gå i slasket.

Lilla skrutten.

Ska sticka o träna sen.

Vi har asmycket sallad över så jag måste göra ngn mat med det.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards