Emilmedy

Alla inlägg under februari 2010

Av Emily Ljunglöf - 1 februari 2010 17:41

Förbannade jävla gubbjälar.

Är så trött på sura äldre..

Dom gnäller och skäller på alllt och alla, ingenting är bra och ungdommar är skit.

Nä ni är skit.

Har man en gång blivigt kallad jävla surgubbe... Alltid en jävla surgubbe.

När jag var runt 12 år så reste jag mig upp på bussen när en äldre dam gick på, för att erbjuda henne min plats, men istället för ett tack så skrek hon åt mig att så gammal var hon minsann inte och bla bla bla.

Var i affären i fredes och en gubbe började gnälla på kassörskan för att hon försökte hjälpa en tjej med ett paket som hon inte hade kollinr till och det var ju skit tyckte gubben..

För helvete skaffa en hobby.

Om nu allt var bättre förr och allt är piss nu...

Varför inte bara kasta in handduken och dö?

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards