Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 14:07

Tydligen är det så att våran kungafamilj smyger omkring i helsingborg.

Då tycker jag att det är inte mer än rätt att dom hälsar på hos oss.

Jag har fan alltid vart och hälsat på dom när jag är i sthlm.

Eller ja utanför, för dom har ju vakter.

Men jag har oxå vakt, jag har en varning för hunden skylt på min dörr.

Innanför väntar ett vildjur vid namn Otis

 

  

Av Emily Ljunglöf - 20 oktober 2010 14:00

Vi 01.00 tiden i natt åkte jag,

Jonas och Daniel helsingborg-helsingörs båten.

Tog en varsin pölse,

grabbarna drack äcklig öl och jag lyxade till det med en pucko.

Mysigt, det var typ bara vi på båten, sen åkte vi hem igen.

Ska dit nästa vecka igen, ska köpa en födelsedags/farsdagspresent till pappa..


Av Emily Ljunglöf - 19 oktober 2010 21:51

Kan vi inte dra ihop ett gäng och åka till ge-kås innan jul.

Inte bil utan en bussresa med gamlingar..

 

  


Av Emily Ljunglöf - 19 oktober 2010 21:16

Vill bara tacka alla som är inne på min blogg.  

Har nämligen fått ett nytt läsar rekord på 21 personer idag.

Mitt mesta innan har vart 19...

Det måste vara pga Mackes superba videblogg.

Tack Macke...

Du ska helt klart göra flera...

Av Emily Ljunglöf - 19 oktober 2010 15:22

Av Emily Ljunglöf - 19 oktober 2010 14:49

Idag var jag med Otis vid ankdammen.

Det är så skönt att gå där.

Så fint det har blivigt med alla höslöven.

Alla möjliga färger på träden, fast nu är det mesta på marken...

Det går så jävla fort.

Kom på att jag behöver ett par gummistövlar.

Det är ju en blöt och kladdig period framför oss nu...

 

 

  




Av Emily Ljunglöf - 19 oktober 2010 13:17

Vaknade med ont i halsen.

Där fick man för att man var ute i kylan för länge i lördes natt...

Kan vara för att jag hånglade med Patte.

Finns nog inget som kåtar upp Jonas så mycket..

Han var helt pilsk i två dagar efter det.

 

 

  


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards