Emilmedy

Alla inlägg under december 2010

Av Emily Ljunglöf - 31 december 2010 18:36

Jag och Jonas ska ha fin middag hemma.

Potatisgratängen står i ugnen,

fläskfilén och svampen är färdig.

Jag har druckit ett glas vin.

Skumpan ligger på skylning.

Ska bli så skönt att det bara är våran lilla familj i år.

Idag är en extra bra dag för jag hade gått ner 1 kilo till.

wii.

Kanske kan bli lite mer motiverad nu.


Gott nytt år till alla vi känner och inte känner,

till alla vi älskar och inte älskar.

vi ses och vi hörs 2011.


  

Av Emily Ljunglöf - 29 december 2010 22:03

fan, glömde ju att hämta min maskeradoutfit idag.

Måste dit i morgon.

Vi ska tura i morgon oxå, tror jag köper på mig ett flak öl till festen.

Kan köpa ngt denna månade, så slipper jag köpa alla på en gång.

Vi ska ju bjuda på öl och cider till maten.

Sen får folk ha med sig eget.

Måste skriva till det på inbjudningen.

Kan inte fatta att det är nyårsafton på fredag.

Sitter typ och funderar på när julafton var,

hur kunde det flyga förbi så snabbt?

Jag är lixom inte nöjd, jag vill ha mer julmat.

Ska prata med mamma, om jag åker hem till henne nästa helg...

Så kan vi äta jansson, prinskorv, köttbullar och äggröra.

Jansson är så jävla gott.


jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkknjjkuhgijunb

Det sista skrev otis..

Av Emily Ljunglöf - 29 december 2010 17:21

Ringde och kollade priser idag.

Billigt som på fan.

Men hon lät inte så positiv till att vi var så unga.

Hon frågade om det skulle vara ngr vuxna på festen..

Hmm jag fyller 25..

När blir man vuxen då?

Jag får väl säga att fredrik, Lenas kille är superviser.

Han är ju över 40, sen har vi ju stefan som är över 30, min syster är 27..

Ringer och bokar den i morgon..

Så ska macke fixa cateringen nästa vecka..

Av Emily Ljunglöf - 29 december 2010 17:15

Blev ett spontant ryck till ikea idag med grabbarna.

Jag, macke, bengan ocg carl-robert.

Macke ska ha ny inredning till sitt nyrenoverade hem.

I helpt him a little.

Han ska ha matchande vardagsrumsbord med tv-bänk.

Jättesnygga färger på dom.

Sen övertalade jag honom att köpa en vinröd matta,

jag ville igentligen att han skulle ta den rosa,

men det ville inte han.

Ricktigt så mycket Ernst är han inte.

Sen köpte han ett ljusfat och ljus som passar mattan.

Så fint han kommer få.

Bengan köpte en svart ricktigt mannlig matta.

Joel köpte en supersize matlåda.

För min del blev det två nya lampor jag ska ha i sovrummet

sen när julstöket är färdigt.

Av Emily Ljunglöf - 29 december 2010 11:29

gick upp vid 10, ut med otis, åt frukost.

Som vanligt nu i nästan en veckas tid får jag as ont i magen när jag ätit

och den svullnar upp till typ trippel size.

Har mejlat min kusin nu angående lokalen i gullbranstorp.

Vill veta pris och lite sånt.

Måste ju ha en lokal innan vi kan skicka ut inbjudningarna.

Sen måste vi veta vilka som kommer innan vi beställer catering.

Måste skriva till det på inbjudningarna, typ svara senast 17 januari.

Av Emily Ljunglöf - 28 december 2010 16:05

Nu har jag, Jonas och Jocke vart på väla.

Jocke och Jonas shoppade loss som två miljonärer.

Byxor och tröjor.

Själv blev det en t-skirt för 99 och ett par mysbyxor för 149.

Woho wild and crazy shopping emily.

Tror min maskerad outfit har kommit med.

Får se om jag orkar gå bort och hämta den idag.

Annars blir det väl i morgon.

Måste ringa min kusin och kolla vad den lokalen kostade

som hon hade på sin 30års fest.

Av Emily Ljunglöf - 27 december 2010 22:31

Som sagt så ska ju jag och Jonas fira nyår hemma.

Bara vi två och lilla otis.

Jag ska göra fin middag.


Till förrätt blir det toast skagen med rom på.

  

Huvudrätten blir inbakad fläskfilé, inbakad med svamp och persilja.

  

Till det potatisgratäng, fetaost sallad och rödvinssås.

    

Efterrätt skippar vi, jonas äter ändå inte sånt.

Det får bli en efterdrink istället.

  

Av Emily Ljunglöf - 27 december 2010 21:54

i morgon ska vi åka till väla igen.

Jonas ett presentkort han vill göra av med

och jag vill hitta ett par röda gardiner på rean,

som jag kan ha till nästa jul.

Sen vill jag ha ngn form av myskläder,

har bara sånna fula mysbyxar/swettpants som killar har.

Jag vill ha ngt lite mer tjejigt.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards