Emilmedy

Alla inlägg under mars 2011

Av Emily Ljunglöf - 31 mars 2011 18:46

Har typ sovigt hela dagen, fucking pollen medecin.

Får så ont i mitt ny perciade öra när jag legat på det förlänge.

Sandra tar alltid med sig pisseväder när hon kommer hit.

Ska skicka hem henne igen...


Stackars Malin och Martin,

i morgon åker Martin ut med båten för att vara iväg i 19 veckor.

Så i kväll skulle dom ut och äta go mat

och dricka vin och bara ha det mysigt dom två.



Av Emily Ljunglöf - 31 mars 2011 12:43

Blev en banan till frukost.

Är inte sugen på ngt, vi har inget kul hemma.

Kanske tar en skål yoghurt med.

Vad ska man hitte på för ngt idag då?

Mat?

Blev tydligen inget gå ut och äta i helgen.

Jonas skulle ju spela match på söndag.

Så det lutar väl åt en hemma helg.

Det ska bli ricktigt nice.

Får se om jag och Jonas går och tar en bit själva...

Jag tror det är uteserveringspremiär denna helgen.

Får väl bli ngt sånt på lördag dag, då skulle det bli 15 grader varmt.

Men så fort solen går ner blir det vinter..


 

Av Emily Ljunglöf - 30 mars 2011 23:11

Precis när jag skull ge mig av till jobbet,

fick jag ett sms av Sandra som undrade vad våran kod var?

Jonas hade visst glömt bort att säga att Sandra skulle komma.

Hon är alltid välkommen,

men det hade vart nice om jag hade hunnit sticka till jobbet.

Hon ville fly från Halmstad and hwo  could blame here.



Av Emily Ljunglöf - 30 mars 2011 16:56

Har beställt ny mobil ny, nytt abonemang..

Kommer en iphone 4 till mig inom 3 dagar.

Men som vanligt lär det ju krongla och bli förseningar och sån skit..


 

Av Emily Ljunglöf - 30 mars 2011 11:38

Det är fint väder ute, men det blir inte varmare än 8 grader.

På lördags sägs det att det ska bli hela 15 grader varmt.

Det är ju helt underbart, give me give me.


Förresten.. är det någon som hört Jennifer lopez "nya" låt on the floor.

Sämsta skiten jag hört på länge,

den faller lätt in under toplistan på sämst någonsin.

Jag tänker inte lägga upp den för det förtjänar inte den.


go

Av Emily Ljunglöf - 29 mars 2011 20:47

wii det står 2-0 för sverige mot Moldavien.

idiot zlatan bommade en straff

??

Av Emily Ljunglöf - 29 mars 2011 17:59

Hur har det gått för Kalle på sitt nya jobb?

Hur har det gått för Joel på sitt nya jobb?

Hur har det gått för Bengan och sitt ev lån till motorcykel?

Hur har det gått för Macke och sitt i hopbyggande av ikeamöbler?

Hur har det gått för Jonas i sitt nya fotbollslag Helsingborg city?

Hur har det gått för Emily i sin splitter nya onepiece?

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards