Emilmedy

Alla inlägg under mars 2010

Av Emily Ljunglöf - 26 mars 2010 15:23

Såg på upprdag granskningh igår...

Programmet hette: Den andra våldtäckten...

Det är fan länge sedan jag har blivigt så in i helvetes förbannad.

Jag trodde fan inte det var sant, det är sånt man hör och ser amerikaner göra. Små komuner små samhällen där offret blir utmobbat, inte i sverige...

Komentarerna som skrivits på dom olika forumen är ju helt klart bara fjortisar som skrivit och bör inte tas på allvar, men dom sårar nog inte mindre för det...

Jag var så jävla arg att jag skakade... hade fan lust att prygla upp varenda en i den där staden...

Att inte ta ställning i detta fallet är att ta ställning...

Och NEJ det är inte synd om killen!!!!!!!!!

Man kan inte förneka ihjäl en våldtäckt...

Av Emily Ljunglöf - 24 mars 2010 18:29

En dag närmre provresultatet...

Att vänta är det värsta, sen när man vet kan man inte ändra på det...

Men att vänta, det är så tungt...

Det är en jävla tur att Otis inget vet...

Förutom när mina tårar rinner var femte sek...


Av Emily Ljunglöf - 23 mars 2010 17:55

Livet kan ändras från bra till dåligt på en sekund...

Hittade en liten knuta på Otis framben, en liten liten knuta.

Vi var hos vetrinären i dag och tog prover på den, hon ska ringa på torsdag...

Det var en tumör...

På torsdag får jag reda på om den är elak eller god...

Vet inte vad jag gör om detta inte går bra...

Min lilla Otis, han är ju bara 9 mån.

Han är inte klar ännu, han har massa och åter massa bus kvar att göra och hitta på.

Han ÄR inte klar...

Av Emily Ljunglöf - 18 mars 2010 14:54

Har börjat med det tråkigaste nu...

Packning...

packade 5 lådor igår och det känns som om vi inte har kommit ngn stans...

Jonas flyttar redan nästa vecka, så jag vill helst att vi packat så mycket som möjligt innan han drar, för jag vill fan inte sitta här själv med allt som måste packas...

Bor i en jävla röra dessutom, blir dammigt bara man andas...

Men vill inte längta, då längtar man bara bort allt.

Ska ta det en dag i sänder...

Idag ska jag packa lite köksgrejer...

Sen är det bara toan, garderoben, källaren, mer kök....

Det tar aldrig slut...

Och vi som inte ens har mycket saker...

  

Av Emily Ljunglöf - 16 mars 2010 18:30

Funderar på om jag skulle börja packa inför flytten som är om 2veckor...

Har dragit ut lite på detta känner jag, men packa är så sjukt jävla tråkit...

Det roligaste med att flytta är när man är klar...

Packa, bära, bära, packa upp...

Bla bla bla...

Har gjort detta lite väl jävla ofta nu känns det som flyttat 3ggr på 3år...

Men det finns en viss charm...

Inreda den nya lägenheten... I

nreda är så kul....

man planerar efter minnet man har i huvudet efter första gången man var där...

Denna gången får jag inreda i en helt ny stad med...

Ska bli kul att lära sig en ny stad...

Känns som jag kan Halmstad nu efter 24 år...

 

Lilla söta mini är här idag me. och nu efter att dom har lekt i 5h så börjar dom bli trötta, tror dom somnar om 30min...

Lilla mini ska oxå flytta, dom ska uppåt på kusten, mot falkenberg tror jag det var...

Många som flyttar inför våren, 

Istället för vårstäd är det vårflytt...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2010 19:31

Vovve vakt...

Lilla söta underbara Mini är här och underhåller Otis.

Nu har dom äntligen somnat...

Hon kom hit kl 15 och nu 19.30 somnade dom men bara för ett ögonblick...

Men båda två är så trötta så trötta...

Somnar nog gott i natt...

Dom är så söta.. tycker verkligen om varandra...lite väl mycket kanske eftersom dom inte kan låta den andre vara i fred...

Otis är så glad så glad, äntligen en kompis istället för tråkiga leksaker...

Bästa vänner så länge vi minns varandra...

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 15 mars 2010 19:04

Mitt helvete på 8 år är slut...

Det jävla jobbet som har sugit livet ur mig mer och mer ju längre tiden har gått..

Nu börjar livet med lediga helger mer lön mer liv...

Jonas kom hem från egypten i går...

En ricktig bajssemester hade dom haft... grabbarna åkte på maksjuka.

Det är inte utan man med lite skadeglädje tänker haha... där har dom vart i solen och snorklat och haft det bra..

Här har jag vart i kyla och snön och INTE vart magsjuk...

Hahaha...

Dom sket i kors i en veckas tid.

Det stackars hotelet fick väl sanera och kakla om hela badrummet  efter att dom åkt hem..

Bajsungar...


Av Emily Ljunglöf - 6 mars 2010 13:44

OS är slut...

Gick bättre än förväntat.

Skönt att det är slut nu, så kan jag leva som en normal människa igen och slippa få hjärtklappning varge kväll, jag sliter fan mer än idrottarna själva.

När jag tillomed blir uppslpelt av ngt så slött som curling...

Så vad ska jag nu se fram i mot?

Om 4 veckor flyttar jag, jonas och otis ifrån halmstad till helsingbor.

Om 1 vecka slutar jag mitt helvetes jobb ( ett lyckorus som innebär risker för folk som är i närheten av mig då)

Jonas åker till egypten med grabbarna... (kul?) för honom ja...

Jag får sitta här och titta på nör snön smälter...

Sakta men säkert smälter, mer sakta än säkert...

Har lovat mig själv att inte längta bort våren och sommaren utan verkligen njuta av dom.

tror jag gillar våren mer än sommaren (trots min grova pollenallergi)

Dom första varma solstrålarana som värmer en så pass mycket att man slipper vinterjackan..

När jag äntligen kan börja använda mina nyinköpta ballerinaskor..

För första gången i mitt liv ska jag möta våren i Helsingborg...

 

  

 

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards