Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 28 februari 2011 17:25

Mamma var på date hos sin beundrare i går.

hihihih.


Av Emily Ljunglöf - 28 februari 2011 16:07

Har inte träffat Jonas sen i lördes eftermiddags.

Saknar honom, tänk att han ska vara borta i 9 dagar.

Åker på fredag och kommer hem på söndagen veckan efter.

Stackars mig... han ska dessutom ha roligt.

Kommer säkert bli som sist när han åkte i väg...

Jag åt typ inget på hela veckan..

blir så deppig att jag inte kan äta...

bajs


  

Av Emily Ljunglöf - 28 februari 2011 15:27

Av Emily Ljunglöf - 28 februari 2011 13:12

ätit och är mätt, ska vila lite nu, sen blir det ut på lång promiss med Otis

Av Emily Ljunglöf - 28 februari 2011 11:37

vart ute med Otis, och nu... vad ska jag äta idag...

Mat mat mat... mmmm


Åh vill så gärna kunna beställa mig en onepiece.

Dom två jag har kollat på har tagit slut i min storlek,

nu har jag hittat en tredje, fan om den oxå tar slut..

Av Emily Ljunglöf - 27 februari 2011 22:12

Har precis hyrt en film som heter the reef.

Handlar om en jättevithaj.

Säkert asbra... not. hihi älskar sånna filmer

Av Emily Ljunglöf - 27 februari 2011 20:15

går det ngn bra film i kväll?

eller ska man hyra av telia som inte funkar.

Piss skit som man betalar för.


På fredag åker Jonas till alperna, så ensamt det kommer bli...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards