Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 30 september 2010 23:47

Mamma somnar i soffan helatiden.

Hon försöker hålla sig vaken tills csi är slut men det går inte så bra.

Otis ligger jämte och tuggar ben.

Jonas har problem på jobbet.

Ingenting som funkar idag.

Får se när han dyker upp i natt.


Av Emily Ljunglöf - 30 september 2010 21:34

Jonas kommer nog inte sova så mycket denna natten,

Hans nya fifa kom ju igår,

så har han ju inte vart hemma.

Så inatt blir det premiär för fifa 11.

Mamma får väl sova inne hos mig.

Har även sparat lite pizza tlll Jonas.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 30 september 2010 21:26

Idag kom mamma på besök.

Jessica och Moa följde med till Ikea och Väla.

Det  nya Ikea i Helsingborg är nu mera två våningar stort,

med garage under hel skiten.

Vi åt klassiskt kötbullemeal på ikea.

Efter att ha gått på Ikea i ca 2 timmar så gick vi vidare till Väla.

Efter Väla åkte vi hem till mig igen.

Tog en fika.

Sen tog jag och mamma Otis på en lång promenad

bort till ankdammen.

Nu har vi suttit och kollat på fetisar på tv och käkat pizza.

Hahahahahhahaha...

Av Emily Ljunglöf - 30 september 2010 11:34

Wiii!!!

Nu är hon på väg hit.

Snart ringer hon väl och undrar var hon är.

Min kusin Jessica kör henne.

Undra om hon har lilla Moa med sig.

Men det tror jag väl.

Det är ju det bästa som hänt henne

så hon har nog inte många minuter utan henne.

Av Emily Ljunglöf - 30 september 2010 09:57

Uppe tidigare än vanligt idag.

Mamma ska ju komma.

undrar om hon är på väg ännu.

Jag måste duscha, göra mig i ordning ocg fixa till lite här hemma me.

Fint väder i dag..

kallt men fint.

Då kan vi ju gå bort till otis favorit ställe.

Nä hopp in i duschen.

 

Föresten, hade en asjobbig dröm.

Jonas var värsta asholet.

Rökte inomhus ( alla som känner Jonas vet att han inte röker)

och betedde sig som en jävla matcho fjant.

Kallade mig både det ena och det andra.

Han var lixom helt kall mot mig.

Så jag var tvungen att göra slut.

Hatar sådana drömmar.

 

  

 

Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 23:01

Det är lixom inte heligt att vara trogen längre.

Det precis som att man är dum i huvudet om man är trogen.

Vart man än vänder sig så är fan folk otrogna.

Är så jävla trött på det.

Gör slut innan om du inte kan hålla fingrarna i styr.

Klart att man kan titta,

men fan inte röra.

Som jag alltid säger,

du kan bli hungrig ute men du går hem och äter.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 22:25

Den nya Leif GW är inte lika skön som originalet.

Originalet är så sömnig och uttråkad,

han är kul.

Den nya Leif Gw har en dålig come over.

Kan inte konsentrera mig på vad han säger,

när han har den där "frisyren" 

 

  

mys

Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 21:38

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards