Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 21:38

Ni måste kommentera mina inlägg.

Det är jätteskoj när det finns nya kommentarer för mig att läsa.

Arga, ledsna, glada, roliga, alla är välkomna

 

 

      

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 20:27

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 19:54

Om ni kollar på hans videoblogg,

Kolla början, precis efter han har sagt Hej bloggen första gången

så gör han ngt konstigt med munnen?

Tror att han försöker göra en klassisk putmun, men det blir bara hmm

Ingen aning, fy fan vad vi har skrattat åt det iallafall.

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 18:52

 


Atlas är bara 5 mån och inte fullvuxen.

Får se om Jonas vågar sitta så nära när han är större.  

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 18:32

Idag har det inte vart så produktivt.

Det mest ansträngade jag gjort var att packa in i diskmaskinen.

Vi har alla legat i vardagsrummet och slappat.

Det blev kebab och pizza idag.

Premier league.

Liverpool fortsätter att vara sämst.

Det har vart en mycket trevlig helg.

Kul när våra vänner kommer och hälsar på oss.

Nu sitter dom i en bil på motorvägen hem till Halmstad.

Tillomed Otis är bakis idag, så hårt var det igår...

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 12:49

                           


Dom är inte i ordning  

Av Emily Ljunglöf - 31 oktober 2010 12:41

Vi hade som vanligt kul.

Det blev först en tur med båten på dagen.

Sen på kvällen var det middag,

som bestod av potatisgratäng, kycklingfilé, sallad och bea.

Drack moskito hela kvällen.

När vi sen gick ut så gick vi till utposten och tog en varsin dricka.

Sen gick vi vidare till tivoli, där grabbarna skulle hänga in jackorna.

40 min senare kom dom tillbaka, då hade macke get 60kr driks till tjejen med jackorna, för han ville ligga.

Sen skulle vi parta, men då tog dom inga kort inne på tivoli.

Bajs...

Sen stog vi ute i typ 1h och babblade.

Det blev båten som efterfest.

Kommer lägga upp en videoblogg därifrån sen.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards