Emilmedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 22:37

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 22:19

Hur ska vi kunna gå vidare med våra liv

nu när kungarna av tylösand säger tack o hej.

Detta är ett beroendeframkallande program.

Vi vill ha mer, mer ,mer

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 17:20

Erik hassle spelar på the tivoli på lördag.

Det kostar typ 200,

men om ingen av grabbarna är sugna på att dra dit,

så sticker jag dit själv.

Är ju lite små kär i honom.

Han sjunger ju som en gud.

Han kan till o med göra denna skitlåten bra.


Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 16:52

Måste handla ngt att dricka på lördag.

Sen till pappa med.

Hoppas folket fattar att dom ska ta med sig egen dricka.

Annars står vi här...

hehe.

Det bjuds på potatisgratäng, kycklingfilé, fetaostsallad och bea...

Det blir väl nice

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 15:51

Ska försöka släpa ut lilla vovven nu.

Han kommer vara glad fram till att vi kommer ut och han ser vädret.

Han kommer kissa precis utanför dörren sen gå hem.

Tur att vi var på en så lång promenad igår.

För vi båda behöver motionen

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 12:05

Hoppas att det går bra när du kör idag älskling.

Själv ska ja gå och lägga mig igen.

Är helt slut.

jag kommer typ sova hela dagen

Av Emily Ljunglöf - 27 oktober 2010 10:27

Det är bara för att jag inte sovigt.

har väl fått ca 2h sömn.

Så när det här barnmorskeriet och apoteket är färdigt blir det nog att sova lite.

Om det går.

Redan onsdag.

Ska bli kul på lördag...

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards