Emilmedy

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 16:35

påbörjar round 2 i min viktnergång.

 gick ner 6 kilo för 2 veckor sen,

får se hur mycket jag kan tappa nu.

det blir knäckebröd, filmjölk och bananer hela veckan nu.

 

  

träna tis,onsd, tors, fre

 

 

  

 

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 01:02

bengan och malin har skaffat vovve

en valp på 9 veckor och 8 kilo.

Atlas ska han heta, en ricktig klumpeduns men å så söt

Otis och Atlas lekte jätte fint.

 

 

 

 

gräs är gott att tugga på     

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 00:48

Joel hade fest för första gången ågonsin i lördes

Vi hade sjukt kul och allt avslutades på La cocca i stan.

Joel fick en fany pack att ha sina grejer i, presentkort på systebolaget och ett paket penisringar i olika färger

 

alla goa vänner var där och förgyllde kvällen

daniel k

  

 

becca

 

  

 

syskonen

 

  

 

gänget och nån död snubbe

  

 

momme

 

 jay jay och hmmm

 

bengan och sandra fick byta kläder med varandra

       

 

 

sen hände detta

 

 

marcus like, calle not

 

på det hela en mycket kul kväll    

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 00:44

Vill tacka er för att ni läser min blogg,

 så här kommer bilder på er för att hedra er

 

 

 

 

   

 

so hot        

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 00:35

jocke skulle vara sjuksjöterska på sitt skolfoto

så han köpte sig en sjuksköterske dräkt

som jonas bara var tvungen att prova

 

 

   

 

very sexy  

Av Emily Ljunglöf - 30 augusti 2010 00:08

Lördagen den 21 augusti, var det planerad tjejmiddag hos Lena.

Vi hade kul som vanligt, åt och drack gott, spelade spel

och tittade i deras hemliga väska. (hihii)

Lena laga maten, hon grillade för första gången helt själv,

bakade bröd i ugnen

Det blev mycket gott...

 

ciabatabröd

 

måste vara snygg när man grillar

 

mmmmm rödvin

           

Av Emily Ljunglöf - 10 augusti 2010 20:46

Mina nya skor har kommit idag.

Beställde ett par converse från www.ellos.se

Det är ett par lågstälda rutiga med lite gulddetaljer.

Skitsnygga!

 

 

Beställde även dessa flippfloppsen.

Bra att ha när man bara ska snabbt över till affären.

 

 

 

Otis har fått nya fina bajspåsar oxå.

Han hade rosa förra gången,

nu blev det gula och gula med tuggben på.

    

  

Av Emily Ljunglöf - 10 augusti 2010 15:35

Träna, träna, träna. Nu jävlar har jag kommit i gång, äter soppa tills min (mat) har kommit med posten. Så nu jävlar ska jag ge allt för att få tillbaka min fina kropp jag en gång hade.

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards