Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 20 november 2010 13:36

En skön dege helg till.

Det blir väl pizza och sånt slavs idag.

Se om det hinner torka lite ute med,

så får jag ta med Otis på promenad.

Han ville fan inte gå en meter igår.

Jag fick släpa med honom runt huset.

Snart börjag fotbollen oxå.

Arsenal- Tottenham.

Go tottenham för helvete!!!

Åh vad jag vill adventspynta nu.

Vill ha hem mina nya glaskulor.

Lite ljus i mörkret.

Ska bli intressant att se om Macke och Joel adventspyntar hemma.

Macke kanske gör det,

ända andledningen att Joel gör det

är för att hans mamma sätter upp en ljusstake.

 

 

  


Av Emily Ljunglöf - 19 november 2010 22:51

inte lika bra som eurotrip men den duger som fredagsfilm.

min lilla otis har gått och gömt sig.

jag ska leta upp honom nu, så ska vi mysa med filt och kolor.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 19 november 2010 22:49

Av Emily Ljunglöf - 19 november 2010 22:40

Om det är sant att han har knarkat nu igen så ska han ut.

Det är inte ok.

Sånt ska fan inte uppmuntras.

Linnea ska vinna.

Heja heja.

Jay knarkar, andreas är en karaoke kille och olle är bara snygg.

Tror andreas åker idag, äntligen ,muther fucker

Av Emily Ljunglöf - 19 november 2010 18:21

Jag tror inte att det snöar längre.

Men kallt och blött är det.

Risken är väl oxå att det fryser på,

så det blir glashalt att cykla hem sen i kväll.

Jaja, det ska bli skönt med helg.

Hade vart roligare om jag fått mina lysande glaskulor,

som jag ska ha hängande i sovrumsfönstret.

För då hade jag nog fuskat lite och börjat adventspynta denna helgen.

Behöver lite ljus och mys.

Kul att Sandra och Jocke kommer redan på fredag nästa vecka.

Kan vi kolla film och mysa på fredagskvällen.

Eller som det så fint heter nu förtiden.

FREDAGSMYS

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 19 november 2010 18:16

Cyklade till banken idag, i snöstorm,

för att sätta in dom där 1kronorna som vi så desperat behöver.

Det var en jävla kö, för det första.

Sen när det äntligen blev våran tur,

då berättar bankkillen att dom inte har ngn växlingsmaskin där.

Utan dom skickar iväg pengarna ngn annanstans,

så dom pengarna får man vänta på i 1v eller 2.

Vi tog pengarna och gick.

Men dom har sån växlingsmaskin på Jonas bank.

Så antingen att vi drar dit i morgon eller på måndag.

Jävla omordern bank som inte har ngn växlingsmaskin.


Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 23:31

Som det ser ut nu så blir vi

Emily, Jonas, Sandra, Jocke, Joel, Macke, Calle, Becca, Daniel

Har inte fått ngt svar av Daniel och Malin ännu.

Momme har nog inte heller svarat,

Emma och Jenny kunde inte, synd.

Det blir Taco festival, alkohol och utgång.

Måste kolla upp lite ställen vi kan ta vägen med en 18 åring och en 19 åring,

Eller så kan jag ju alltid gråta oss in igen.  

Eller så släpper dom in oss ändå,

vi andra är ju över 20 så då kan vi passa småbarnen.

Ett litet krux är sovplatser.

Men jag har nog ordnat det.

Sandra får sova inne hos mig,

Jocke får sova på en madrass på golvet i köket (kan sandra och jocke vara snälla och ta med sin extra madrass?)

Macke får sova i soffan, för han är för lång för luftmadrassen.

Calle sover på luftmadrassen.

Jonas och Joel...

Ja Jonas och Joel får sova var fan dom vill.

Det finns plats i våran dubbelsäng och på luftmadrassen.

Eller i mellan sittdynan på soffan?

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards