Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 16:00

Väckte Jonas på det bästa tänkbara sättet,

sett från honom då.

Han vart rätt nöjd sen.

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 15:57

Igår var det som sagt fotboll på tv.

Pizza att äta.

Daniel och Jonas spelade fotboll, basket och hocky på x-boxen.

Jag roade mig med youtube och nintendo DS.

Sen lekte jag massa gömma leksaken lekar med Otis.

Blir nog lite mer röj nästa lördag.

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 15:50

Kanske kommer få min första blåtira ever.

Nu när jag var ute med Otis så träffade vi en valp på 20v.

Men som vanligt mycket större än Otis.

Den var så söt och la sig ner hela tiden

så att Otis fick känna sig som en stor vovve.

Så skulle jag sätta mig ner och hälsa på honom,

upp far hunden med båda tasssarna rakt ut.

Han fick in en sån klockren träff rakt i mitt vänstra öga

med sin högra tass,

den vänstar drog han rakt under hakan på mig.

Är lite röd i ögat ohc bara väntar på blåtiran.

Hahahhaa så jävla kul.

 

  

 

Av Emily Ljunglöf - 20 november 2010 20:22

1.22 in i klippet dyker han upp.


Av Emily Ljunglöf - 20 november 2010 20:07

Precis som det ska vara och som det brukar.

Helgerna är röda igen.

Det ser så där Liverpool bra ut.

Nu möter dom visserligen jumbon West Ham.

Men dom lagen ska oxå slås.

Varför har Liverpool bara massa beniga, seniga och skalliga spelare.

Alla ser ut som judebarn.

Skit samma bara dom är bra.

Lucas och Carrager kan ju dra ngn annan stans.

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 20 november 2010 19:57

Arsenal tappade sin 2-0 ledning och förlorade med 2-3.

Tyvärr vann Man U.

Just nu ser det mycket bra ut för Liverpool.

Dom leder mot West Ham med 3-0

Men det blir nog fler mål, så bra som det ser ut.

Nu går Liverpool förbi New castle i ligan och allt blir som vanligt här hemma.

Av Emily Ljunglöf - 20 november 2010 13:45

Det var så skönt.

Det var så varmt så jag började svettas

och det kom rök och ånga i hela badrummet.

Nice!

Låg där och lyssnade på avslappnande musik.

Lite Enya, sagan om ringen musik, narnia musik.

Tända ljus, bara jag.

Lugn och ro.



Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards