Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 16 november 2010 18:08

Idag har jag fortsatt.

Fast det alltid tar emot andra dagen.

Jag var ute med Otis på en 40 min promenad vid 12.00 tiden.

Lagade lite mat, korv och makaroner.

Sen bar det av till gymet och crosstrainern.

Slet som ett djur, fast det gjorde ont i knät.

Tror det har blivigt slitet av min cykel.

men det är bara att köra på nu.

Funderar om jag ska ta och simma lite till helgen.

Otis har lekt med sin amstaff kompis Kalle idag.

Kalle är 9 mån och ett riktigt muskelpaket.

Nu ska vi snart till jobbet.

Tjola!

Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 22:57

Kommer nog att gå o lägga mig tidigt idag.

är helt slut, hade en dålig dag pp jobbet me.

Jag bara slog mig och allt bara kronglade.

Jonas körde lite bil på jobbet ikväll och jag fick åka med.

Han körde som om han alltid har kört bil.

Detta kommer han att fixa galant.

Heja Jonas!!

Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 22:18

Har säkert druckit 3liter idag.

Ibland är det bara så jävla gott med iskallt jävla vatten.

Har inte så mycket annat att välja på men det gör inget.

Nu ska jag in en vända på AMS och kolla den produktiva jobb värden.

Ge mig ett jobb med bra lön.

Jag skiter i om det är att stå på ett lager och tejpa igen kartonger.


Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 17:54

Om, eller nej inte om, när jag kommer till gymet i morgon,

så är jag på gång igen.

Det gäller att inte vila utan att köra på i så många dagar i rad som möjligt.

Idag var det trappmaskinen i 45 min. 400 kcl.

Imorgon blir det nog crosstrainern. 1h 600kcl.

O så ska jag hålla på nu.

Det blir havregrynsgröt fruckost och kvällsmat.

Så äter jag lite vanlig mat på dagen.

 

 

 

Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 15:56

Jag har vart o tränat, jippi!!!

Ja hr hämtat paketet.

Jag har tvättat.

Jag har plockat i ordning (inte städat)

Vi har inte vart på banken, Jonas kunde ta ut en 100kr

Nu håller jag på att laga mat.

Potatis mos, korv och köttbullar.

Sen blir det prommis med Otis, en långis.

Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 13:15

Eller kalles livs.

Ska hämta ut ett paket.

Det är mammas julklapp.

Säger inte vad det är...

Men hon ska nog bli glad.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 12:48

Måndag.

1. Idag måste vi till banken,

om vi ska kunna handla mat resten av tiden innan lönen

 

2. Jag måste till gymet.

Har fåt sånna ptoblem med mina knän.

Dom behöver nog tränas.

 

3. Sista maskinen tvätt med,

så har vi tvättat ur tvättkorgen.

 

4. Städa, eller dammsuga och dammtorka.

Jonas har slarvat lite med det.



Av Emily Ljunglöf - 15 november 2010 00:23

Vilket bajs.

Den var inte bra för fem öre.

Handlingen var lam.

Det kändes som om man borde sett en film innan,

eller läst nån jäkla bok.

Den känndes nerklippt lixom.

Inte för att den hade behövt vara längre än 1.30h

Nä, den kanske hade vart ball att se på bio i 3D.

För det hade nog vart balla efekter.

Men det var verkligen ingen bra film.

 

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards