Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 17 november 2010 21:56

Vilka är det som kommer nästa helg igentligen.

Har fått ngr kanske och jag hör av mig.

Hade vart rätt bra att veta om vi blir 15 eller 5 lixom.

Så svara antingen här eller sms eller Jonas fjantiga facebook.

peace out mf

Av Emily Ljunglöf - 17 november 2010 21:47

Snacka om att ge allt!


Av Emily Ljunglöf - 17 november 2010 21:40

Kollar fotbollen lite snabbt.

50 min och det står fortfarande 0-0

det är ju godkänt.

Tänk om dom skulle gå och vinna mot tyskarna.

Hade ju vart klockrent.

go sweden go!

 

  

Av Emily Ljunglöf - 17 november 2010 21:31

i know, men jag kan lixom inte bah typ legga av med mitt liv.

I have to göra saker för mig oxå.

hahha

har inte haft ngt kul att skriva om.

Sitter och äter kvällsmat nu och kollar på efterlyst.

yeah!

Av Emily Ljunglöf - 16 november 2010 23:39

Av Emily Ljunglöf - 16 november 2010 22:48

Snart är det advent och då får man den första jul mys känslan.

När folket kommer hit den 27 så är här adventspyntat och fint.

Jag älskar julen, Jonas hatar den.

well shut up christmas äger

Av Emily Ljunglöf - 16 november 2010 22:34

Jag är en ganska enkel tjej.

Jag tycker om när det är enkelt.

tex tycker inte om serier som är för krongliga,

kärlekstrubbel, otrohet, ja ni vet drama drama drama.

Därför gillar jag the big bang theory.

Jag gillar lyckliga slut osv.

Jag gillar att bli överraskad (nån gång iallafall)

En liten blomma....

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards