Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 21:55

Ska sätta in 400 en kronor.

Då blir vi rika igen.

Efter nästa vecka är det lön va?

400 räcker ju inte så långt nu för tiden.

Försökte få hem filmen rapunzel eller tangeled som den heter.

Det gick inte, ska försöka med den nya ugglefilmen.

Jag älskar animerade och tecknade filmer.


Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 16:30

Det blev wall-e i natt.

Den är så söt den filmen.

Funderar vad jag ska titta på nu.

Tror inte jag har så många på min hårddisk.

det är wall-e, hundhotellet och Nims hemlighet.

Får väl bli Nims hemlighet.

Har ni sett den.

Det är en sån barndomsfilm.

Tyckte den var lite läskig när jag var liten

Jag har den tecknade sagan om ringen oxå (första filmen)

Den var oxå läskig när man var liten.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 16:14

  

Tur

Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 16:00

Tur att jag har min lilla Otis dagar som dessa.

Han är alltid glad och tycker om mig.

Tror att alla runt mig tror att jag är en stark person jämt och ständigt.

Det är alltid mig dom lutar sig emot när dom har det jobbigt.

Klart jag ställer upp, klart jag försöker vara stark.

Men ibland behöver jag oxå gråta och vara arg.

Ibland är det min tur att få känna.

Jag saknar ....

 

M hade träffat C i göteborg.

Han hade vart lite ledsen och bitter över att S inte hade hört av sig som han hade lovat.

Trots att dom hade bytt nr.

Men allt som är vicktigt för S är väl lilla m.

Detta året har vart mitt sämsta tor jag.

Inget går som det borde.

Ser fram emot 2011.

Det ska bli mitt år, jobb, pengar och kroppen.

Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 15:54

Det var mitt val.

Jag som ville.

Det är regnit och grått skitväder ute.

Ska sitta här i sängen hela kvällen,

och lyssna på deppig musik av Elisa

Förutom när min lilla sötnos Otis måste ut o kissa

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 14 november 2010 03:12

Här ligger man naken,

Jonas och daniel spelar sitt förbenade fifa.

Dom har hållt på sen ca 18.00 tiden.

Att dom inte tröttnar, och som vanligt är det så att den ena vinner ngr matcher på rad och då är den andra sur.

Sen vinner den andra ngr matcher och då är den ena sur.

Dom svär i omgongar och skrattar i omgongar.

jaja boys will be boys.

Funderar på om jag ska slänga på ngn tecknad film på datorn.

Vet inte om jag har ngn på min, eller min portabla hårddisk.

Annars får jag väl släpa in Jonas åbäke till laptop.

Min är mycket bättre, så liten och rosa.

Just nu sitter Otis en halv centimeter i från mig och lägger sin musleksak på tangenterna helatiden.

Fattar inte hur han orkar leka så mycket.

Jag har suttit och dratt dragkamp med honom hela kvällen.

Well well.

Godnatt "bloggen"

Av Emily Ljunglöf - 13 november 2010 21:58

Nu ska här kollas sesong 4 av big bang theory.

I love sheldon.

Av Emily Ljunglöf - 13 november 2010 21:04

Otis ligger och sussar sött.

Men han måste ut nu fast det är blött.

Fast han under filten vill ligga.

Så om vi går ut kanske han får sen en nigga?

Nu jag Otis ska väcka.

Innan han börjar läcka.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards