Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 23:51

Vart på jobbet nu.

Skitkul att cykla dit och hem.

För dom har ju plogat så fint.

Eh hälldre det här än förbaskad motvind och regn.

Otis är så glad i sina nya leksaker.

Specielt räven och bollen.

Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 18:45

Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 18:31

Det är svårt att fånga det på bild, blixt ingen blixt.


      

Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 18:25

Otis crue



Min mössa



Ska fotta Jonas i hans nya byxor och mössa.

Han vart supernöjd med sina shinos.

Dom var jättefina, men inget kan sitta dåligt på honom.

Han har ju sin modellbody.

Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 18:08

Nu har vi vart på Väla och Ikea.

Jonas köpte ett par svarta byxor och ett par gråa shinos.

En grå mössa blev det oxå.

Jag slog på stor och köpte mig en mössa jag med,

den är grå- bege.

Lite basker model.

Otis tog hem guldet, vi köpte tre gosemöss, en räv utan stoppning, en liten orange älg, en grön liten orm, en stor boll (basketboll imitation)

godispinnar och sist men inte minst en blinki

som man har i halsskedjan så han syns.

Vi åt inne på Väla, det första vi gjorde.

Jag åt grillspett med ris och jornötssås.

Asa gott.

Jonas tog som vanligt från den blå tuppen.

Husmanskost, ngn form at snitzel tror jag det var med potatis och sås.


Av Emily Ljunglöf - 25 november 2010 11:27

Ska se om Jonas kommer upp idag.

Vet inte vad han planer är?

Sova bort fler dagar kanske?

Av Emily Ljunglöf - 24 november 2010 23:00

Av Emily Ljunglöf - 24 november 2010 22:51

Sandra har ju som vanligt tjatat om potatisgratäng.

Hon och Jocke kommer ju på fredag (Macke)

Då blir det potatisgratäng, lövbit och stekt svamp.

Vet bara inte hur vi ska göra, för jag och Jonas ska till jobbet.

Om vi ska äta innan?

Men då måste dom komma tidigare än om Tommy kör dom precis innan jobbet.

jaja.

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards