Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 22:50

är så inihelvetes hungrig.

Vad ska jag äta.

Finns inget.

Jag kan antingen äta müsli utan fil eller yoghurt till.

Spagetti med ketshup.

Macaroner med ketshup.

Inget lockar direkt.

bajs bajs bajs

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 22:34

Tangled

  


Harrypotter 7 del 1


  

Narnia 3


  

twilight 4


  

pirates of the caribbean 4


  


Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 22:24

Det ÄR skitkul.

Har ni sett det?

När dom sitter och diskuterar vad olika kända människor har gjort.

hhahahah. jaja nog om det. skägg

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 17:20

Är så jävla trött på att alltid vara stark.

Jag blir faktist ledsen, jag blir faktist sårad.

Jag kanske inte alltid orkar höra, lyssna, förstå, finnas där.

Ibland vill jag att ni ska höra, lyssna, förstå och finnas där.

Jag trivs här, jag bor inte bara här för att jobbet är här.

Jag vill bo här.

Det är mitt liv, kan inte bo någon annanstans för någon annans skull.

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 16:16

Ska aldeles strax till gymmet och svettas.

Sen är det redan dags för dag 4 på jobbet.

Veckorna flyger fram.

Det känns inte som att det redan har gått ett år sen förra julen.

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 16:09

Gick en promenad med Otis igenom stan idag.

Nu börjar det julpyntas i skyltfönsterna.

Dom klädde in stan med granris och ljusslingor.

Ett hus är helt täckt i hängande glitter.

Åh det är så mysigt.

Önskar att jag hade mängder med pengar,

då hade jag shoppat sönder julklappar.

Älskar att handla julklappar, springa i affärer och slå in dom fint.

Men det blir tyvärr inte så mycket av det i år,

jajaj jag överlever.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 18 november 2010 16:06

Idag har Jonas vart o kört igen,

Det gick bra och nu har han bokat in allt annat,

riskettan, halkan och ngn mer körlektion innan jul.

Fortsätter han idenna takten sp har han det där körkortet innan alperna.

Det är jag säker på.



  

Av Emily Ljunglöf - 17 november 2010 23:38

Sitter och kommer på vem som ska få vad.

Har nog löst det flestas.

Är bara ngr kvar som absolut måste ha det dom önskar sig.

Men det blir nog en hel del internetshopping.

Så slipper jag betala allt på en gång.

Det har jag inte råd med.

Sandra och Malin fyller år snart med.

Bra planeringa att få barn innan jul.   

 

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards