Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 22:37

Ska tvinga Jonas att tvätta fönsrena i morgon redan.

För jag tror mitt paket från Ellos kommer i morgon.

Å gör det de så kommer jag att vilja adventspynta fort som fan.


Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 22:06

Är så trött idag.

Blött, grått otis vill inte vara ute.

Fick släpa med honom i 30 min ute, sen gav jag upp.

Nu ska jag äta lite kvällsmat.

Men vad vet jag inte, en clementin?

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 23:10

Ska åka upp till göteborg och hälsa på min syster den 4 dec.

Hon fyller ju år den 5 så det passar ju bra.

Vi ska äta pepparkakor med ädelost och kanske gå på lisebergsjulmarknad.

Då måste vi kolla några av våra obligatoriska julfilmer.

Varge jul, eller innan julen måste jag ha sett dessa filmer.

Ensam hemma 1 och 2.

Elf, Bad santa, Grinchen, Borta med vinden och Sound of music.

Tror jag tar med sound of music till Malin.

Hmm har jag glömt ngn film?

Vilka filmer måste ni se innan eller under julen?

 

              

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 23:01

Han är så jävla gullig när han sover.

Ligger på rygg och bara har det as nice.



  

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 22:57

I morgon börjar en ny vecka.

En ny vecka av träning och jobb.

Det ska städas, puttsas fönster, bytas sängkläder. adventspynta.

Här ska vara fint och fresh när det kommer folk.


Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 18:30

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 18:23

Varför blir man som ett levande lik när man har ätit.

Ögonen går i kors och kroppen sover.

Är helt slut.

Ser inte fram emot att gå en promenad med Otis vid 21.00 tiden.

Det är kallt och ruggit.

Ligger i soffan under filten,

jag har tänt massa ljus runt om i vardagsrummet,

så mysfaktorn är hög.

Otis är total deckad.

sov gott min lilla bebis.

Av Emily Ljunglöf - 21 november 2010 17:37

Mmmmm.

Gjorde min goda lasagne nu i kväll.

Fick tyvärr inte tag på ngn permesanost så det fick bli vanlig riven ost.

Det gick bra, det kändes att det saknades ngt , men det var gott i allafall.

Jonas satt som vanligt och petade i lasagnen,

för han vill inte ha dom knapriga plattorna.

Han är så känslig för knaprigt.

Jag älskar knaprigt.

Nu är vi båda mätta och trötta som svin.

Ligger utslagna i soffan.

Otis ligger som vanligt under filten och snarkar.

Han är så gullig, min lilla bebis.

På Torsdag ska vi åka  till Väla och då ska jag in på ikea och köpa möss till Otis.

Alla hans leksaker har typ gjort sitt nu.

Så har dom gosedjursmöss som kostar 9 kr st.

Ska köpa ett gäng så vi har här hemma.

För med Otis så håller dom bara 2v...

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards