Emilmedy

Alla inlägg under november 2010

Av Emily Ljunglöf - 24 november 2010 22:42

Självjävlaklart var en trasig.

Men orkar inte hålla på med att skicka tillbaka och sån skit.

Men tror inte den kommer hålla tills nästa år.

Samma sak var det med ljusslingan jag skulle ha på balkongen.

Typ 20 ljus i mitten som inte fungerar.

Slänga skiten, får se om ekonomin tillåter en ny.

Av Emily Ljunglöf - 24 november 2010 22:36

Har iallafall adventspyntat nu.

Det blev mysigt och fint.

Det blev inget ikea och väla idag.

Tror inte det blir ngt i morgon heller.

Av Emily Ljunglöf - 23 november 2010 18:29

Han pluggar och pluggar på om trafiken.

Varge dag gör han tester och läser i boken.

Jag vill verkligen att han ska klara uppskrivningen.

Nu när han kämpar och är taggad.

Heja Jonas!!!

Av Emily Ljunglöf - 23 november 2010 16:30

Längtar till julafton, inte för julklapparna.

Det blir ju inte så mycket av dom i år.

Jag längtar till maten.

När jag får äta Janssonsfrestelse, prinskorv, köttbullar,

revben, grönkål, julskinka med stark senap på, äggröra och julmust.

Vad äter ni på julafton?

Vilken är eran favvis på julbordet?

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 23:41

Ska gå och lägga mig i tid i dag.

Jag ska upp tidigare på dagarna.

Jag ska ha varit och tränat innan 12.30


Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 23:19

Skulle vilja dra ihop ett girl gang och dra ut och äta fin middag,

sen fortsätter vi ut på ngt nice ställe

och dricker drinkar och dansar hela natten.

Synd bara att ingen av mina vänner palla en all night long.


             

Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 23:11

Jag vill färga mitt hår.

Inte i den vanliga mörka (svarta) färgen jag brukar.

Utan ngt annat, ngt som är annorlunda.

Lite mer exstreem för att vara jag.

Jag ska färga det rött.

Nu snackar jag inte rött ovanpå mitt mörka,

utan jag menar att jag först ska bleka det (blondera)

sen färga det rött, så det blir sdär illrött och snyggt.

 

 

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 november 2010 22:49

Måndag- måndagsångest.

 

  

Tisdag- puttsa fönster boch adventspynta och träna

 

  

Onsdag- väla och träna

 

  

Torsdag- handla för lördagen och träna

 

  

Fredag- städa och träna

 

     

Lördag- party

 

Söndag- bakis

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards