Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 22 september 2010 16:00

Idag är det storstädning av lägenhet.

Därför går jag och Otis på en långpromenad.

Så Jonas får vara i fred med sit storstädande.  

Nä jag har hjälpt till.

Men det var han som sa att jag skulle ta ut Otis näs han ska dammsuga.

Det tackar man ju inte nej till.

Så nu går vi ut.

Det är ju rett nice väder idag me.

Vilket innebär att det inte regnar.

 

Glöm nu inte att titta på idioterna i kungarna av tylösand.

Det blir ju fight i kväll.

Programmet du älskar att hata

Av Emily Ljunglöf - 21 september 2010 20:45

Ska ha filmkväll hos Joel på fredag.

Ska försöka hinna med 20.30 tåget för det är billigare.

Sen blir det godis, läsk och skräp i mängder.

Myskläder...

Men vi ska fan inte hyra den där äckelfilmen.

Paranormal activity..

Isåfall ska jag sitta i mitten så ska Joel sitta på ena sidan

och Markus på andra.

Sen så får jag helt enkelt sova hos Joel i hans säng.

Läskig!!!!

 

  

Av Emily Ljunglöf - 21 september 2010 16:58

Fortfarande makaroner,

men inga köttbullar.

På fredag blir det in till stan.

Kanske shoppa lite kläder.

Present till Jonas,

för han fyller år snart.

Redan tisdag.

snart ska man till jobbet.

Gött nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar.

semester yeah!!!!!!

Av Emily Ljunglöf - 21 september 2010 12:25

   Han är en riktig liten soldyrkare.

Finns ingen han gillar mer än att ligga i solen och steka.

Han ligger på mattan i vardagsrummet.

Där har solen lagt en plätt med värme.

Ska släppa ut honom på balkongen.

Det älskar han.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 21 september 2010 12:25

Är helt slut.

Min kropp mår inte bra.

Undra vad vi ska hitta på att äta idag.

Nedräkningen har börjat.

Förhoppningsvis får Jonas sin lön redan på torsdag.

Blir till att storhandla på måndag när vi kommit hem från halmstad.

Det ekar i kylen och frysen.

Det är helt jävla tomt.

Hahahah just det,

vet inte om jag skrev om det i söndes.

Vi satt hemma hos Joel och såg den sämsta filmen någonsin.

Jag menar verkligen det.

Filmen hette Locust och handlade om muterade gräshoppor.

Inte bara handlingen sög,

allt sög i denna filmen.

Skådisarna, dialogen, efekterna (om man nu kan kalla det efekter)

Riktig bajs film.

Annars gillar jag sånna filmer,

typ anakonda och sånt.

Men detta suck.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 20 september 2010 23:04

Fryser hela tiden blir inte varm.

Jag ska ta mig ett bad nu.

Ett riktihgt varmt bad.

Tända ljus och mysmusik.

Det är nice

Av Emily Ljunglöf - 20 september 2010 22:22

Föresten...

Miljöpartiet blev sveriges tredje största parti.

Så jävla gött.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 20 september 2010 22:17

Den här helgen har vart tung.

Fast jag inte gjort så mycket.

Men det är lite jobbigt att sova på tre olika ställen på tre dagar.

Somnade innan jag skulle till jobbet,

så jag kom en timma försent.

Det är tur att man inte har så strikta regler när det gäller tiden.

Det är riktigt trist väder nu.

Men det kan regna bäst det vill för på fredag kommer det pengar.

På lördag är det äntligen dags för det efterlängtade wild west.

Usch vad jag är trött.

Det blir nog tidigt i säng i kväll.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards