Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 23 september 2010 12:44

Tjoho, pengar.

En sån härlig dag.

Solen skiner och pengarna har rullat in på kontot.

Iallafall Jonas pengar,

mina kommar i morgon.

Så idag blir det en vända på stan.

Se om man hittar ngt fint att ha på sig på lördag.

Nu när det äntligen är dags för wild west mother fucker.

Först ska Otis ut på en härlig promenad.


Av Emily Ljunglöf - 22 september 2010 21:52

Sverige?

Ska vi fortsätta gulle med våra brotslingar på detta viset.

Sitter ju och kollar på efterlyst

och det handlar just nu om äcklet,

våran föredetta polischef.

Han som har våldtagit och köpt sex.

Han blev dömd till 6 års fengelse,

både försvaret och åklagarsidan har överklagat.

Försvaret vill ha färre år och åklagaren vill ha minst 8.

Då står hans advokat och säger

- att han mår ju inte så bra.

-det gör man ju inte när man suttit frihetsberövad

- så länge som han har gjort

 

Ahhh!!!!!

Han förtjänar ju fan inte mindre.

Idioti!!!!

Idetta landet får man inga straff.

Du kan mörda, misshandla och våldta.

Då får man oftast 1-4 år

Men om du skattefuskar eller dyligt,

då jävlar smäller vi på med 10-15 år.

Suck...


Av Emily Ljunglöf - 22 september 2010 21:32

Den är så jävla fjantig.

Sen låter han helt äcklig när han säger slicka.

Blääää!!!

Kakorna är sjukt goda dock...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 september 2010 21:12

Kallt ute..

Men nu är jag hemma hos lilla Otis.

Vi sitter och myser i soffan med en clementin.

Kollar på efterlyst i vanlig ordning.

Nackskott på alla rånare, mördare och våldtäcktsmän.

Blir alltid så förbannad av att titta på efterlyst.

Jävla skit helvetes....

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 september 2010 17:31

Varför blir man alltid helt slut när man ska till jobbet?

Var ute med Otis på en långpromenad.

När vi kom hem så var hela lägenheten skinande ren.

Så jävla gött.

Är så tråkit att städa.

Det börjar bli kallt ute.

På kvällarna måste jag ha vantar på mig när jag cyklar hem

från jobbet.

Snart har man vinterjackan på oxå.

 

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards