Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 02:06

Det är dags att försöka sig på det här med sömn.

Får hoppas det går lite bättre denna natten.

Sov gott


  

Av Emily Ljunglöf - 16 september 2010 23:01

Av Emily Ljunglöf - 16 september 2010 22:33

Varmt bad...

Tända ljus...

Relax musik...

Ett duschmunstycke...

Hahhaha skojjar bara.

Nej men det var precis vad jag behövde.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 16 september 2010 21:32

Ikväll blir det ett varmt bad med peeling och sån skit.

Ska smörja in mig överallt med olika lotioner.

Ska vara så mjuk och len.

Kamma ut den här jävla risbusken till hår med.

Hårförlängning suger,

iallafall när det gäller att ta hand om det.

Just nu ser det ut som dreds.

Ska tappa upp badet nu.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 16 september 2010 17:19

Haha, så lycklig!!!

Jag slapp äta jävla köttbullar och makaroner idag.

Idag blev det Tacos,

eller ja typ tacos,

på fattigmans vis.

Det var köttfärsen, tacobröd, gurka, ost och tacosås.

Men åh så gott det var med ngt annat en jävla köttbullehelvete.

Ska snart till jobbet.

Sen i morgon är det fredag,

då ska vi åka till Halmstad efter jobbet.

Hoppas det inte blir för sent.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 16 september 2010 15:17

Fast det regnade samtidigt som det var sol när jag var ute med Otis.

Hade en as jobbig natt

Kunde inte somna som vanligt.

Hela kroppen var restless,

jag hade as ont i huvudet och mådde fruktansvärt illa.

Allting störde mig.

Tror jag somnade runt 8-8.30

Sen upp vid 13.30

Lilla söta vovven ville ut.

Mår inge bra i kroppen,

det kan ju vara den ensidiga dieten vi går på.



  

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 22:59

jag är tom

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 22:19

Alla dessa människor som följer med dessa töntar (kungar av tylösand)

hem och knullar med dom.

Fattar dom inte att dom blir filmade

eller är det därför dom följer med.

För dom vill ha sina 15 min in the spotlight.

Jag hade nog tagit mitt liv om det var jag.

Men det skulle aldrig vart jag,

för jag har inte silikon i hjärnan.

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards