Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 20 september 2010 14:37

Vaknar upp hos Joel..

Det spöregnar ute.

Är typ fortfarande mätt från kebaben igår.

Sitter och tittar på det sämsta jävla skit program någonsin.

Smal   lville?

WTF.

Det har ju spårat ur helt.

Nån jävla fiskman?

Hur kan folk titta på skiten.

Ok att det är snygga tjejer,

men det är ju helt jävla värdelöst.

Dom dör,dom återuppstår.

Alla får ngn form av superkraft.

Fjantigt.

 

 

 

Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 22:26

När vi var hos Jonas farmor så började vi titta på gamla kort.

Ett kort som jag verkligen föll för,

var ett på Jonas när han är 2 år.

Han hade en helblå joggingdress på sig och ngn

form av pottfrisyr.

Sen att han var fet gör ju det hela så mycket roligare.

Jag skrattade så jag grät.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 22:17


Drinkbordet?  

 

 

förfest?  

 

 

  

 

Redbullvodka på La coca

 

 

Vi entrade dansgolvet på The corner  

Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 21:56

Marcus är just nu ute med Otis.

Dom två gillar varandra.

Dom hade ett moment ute i stugan midsommardagen.

Nu ska jag lägga upp bilder från igår.

la coca och the corner.

Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 21:10

Sitter och kollar på knasfilmen pinaple express.

Väntar på pizzan.

Är svinhungrig.

Ska kolla lite valvaka sen.

Nu kom maten.

WIIIIIIIII!!!!!!!!

Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 21:01

Var hos Jonas farmor och åt go smörgåstårta.

Alla Syskonen var med idag,

det var kul att träffa Isabel igen.

Sist jag träffade henne så hade hon svart hår,

percingar och svarta kläder.

 

  

 

Tvingade med Joel att rösta idag.

Han hade tänkt stanna hemma i mysbyxor.

Jag tog med mamma som förstärkning.

Så han var tvungen att gå.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 19 september 2010 03:39

Blev som sagt utgång...

Vi var på la coca och the corner i halmstad.

kommer lägga upp lite bilder på det sen.

Blev ganska lungt ändå.

Ska ju till jonas farmor om 9 timmar.

Jonas och jocke försvann..

Dom fick syn på valstugorna.

Jonas skulle väl göra en favorit i repris.

Nu ringer han.

Dom hade träffat ett par Indier,

Jocke lärde dom det vuxna och mogna uttrycket...

SKA VI KNULLA....

Suck...

Av Emily Ljunglöf - 18 september 2010 20:45

Markus?

Joel?

Om ni vill så får ni komma hem till Sandra.

Det blev tydligen utgång...

Eh messar er.

Det går snabbare.

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards