Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 23:30

Nu när jag var ute med Otis,

så var det någon som satt fram två adventsljusstakar i sitt fönster.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 23:18

Det var nästan kallt ute u i kväll.

Kvällspromenaden med Otis var lite kylig,

så det var mössa på.

Hittade inte min mössa så jag fick låna en av Jonas fula alperna mössa.

En skrikrosa med en prinsesskrona på.

Så fort jag får lön, ska jag köpa mig en snygg mössa.

Otis var sur för jag tvingade på honom reflexvästen.

Men den behövs, han syns ju inte i mörkret,

och så slipper jag ha en.

Nu när han har den så syns vi ju båda. tihi

 

  

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 21:27

Det händer inget på vågen,

eller i livet.

Det är fan tur att man har sin lilla solstråle Otis.  

Han är lika glad oavsett om mamma är tjock, smal, rik eller fattig.

He loves me any way...

 

  

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 21:07

Vi hade 400 enkronor i spargrisarna.

Vi funderar på att gå till banken och sätta in dem.

Istället för att stå i affären och handla för 200kr

och betala med en kronor.

Då kan vi hadla hem annat än bara köttbullar och makaroner.

Eller så kör vi på det,

bara att Jonas kan äta lite mer än vad han gör nu.

Nu är det bara 10 dagar kvar i denna missär.

Sen jävlar blir det WILD WEST MOTHER FUCKER!!!!

 

 

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 16:36

Vaknade inte förrens 14.30 idag.

Pratade lite med min syster i telefon.

Tog en dusch.

Lagade mat. ( ni kan ju gissa vad)

Nu ska jag ta lilla Otis på en promenad.

Sen är det väl dags för jobbet,

sen är denna dagen slut.

  


Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 02:02

Av Emily Ljunglöf - 13 september 2010 01:41

Alla par har ju frikort.

Vi är inte sämre, vi har fyra var.

Eftersom jag gillar både killar och tjejer så har vi en kille och en tjej var.

Fast vi gjorde det till fyra.

En svensk kill och en svensk tjej.

En utländsk kille och en utländsk tjej.

Mina val är...


  1. Svensk kille- Joel Kinnaman
  2. Svensk tjej- Noomi Rapace
  3. Utländsk kille- Robert Downey Jr
  4. Utländsk tjej- Shakira

    

    

Av Emily Ljunglöf - 12 september 2010 23:16

Nu har vi kollat film, ätit godis och druckit saft.

Vi kollade på filmen: I love you Philip Morris.

Den var inte bra.

Seg och lam, jag väntade ju på klassik Jim Carey humor.

Men det kom lixom aldrig igång.

Det är en drama komedi, men mest drama.

Satt hela filmen och väntade på det roliga som aldrig kom.

Jonas blev lite besvärad av alla homosexuella scener i filmen.

Hihi lätt stött.

Han är ju faktist ihop och lever med en bisexuell flickvän.


  


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards