Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 21:56

kvällen är räddad.

Först bra tv med efterlyst,

man önskar att man hade sett eller hört ngt,

så kunde man satt dit nån av alla dessa jävlar.

  

Nu blir det det fruktansvärt provocerande programmet

Kungar av Tylösand.

I hate it, but i must see it.


  

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 21:48

När man är som segast,

direkt efter att man kommit hem från jobbet

och fått i sig kvällsmat (inte köttbullar, det blev nudlar)

Då vill man bara slappa framför datorn eller tvn.

Då sitter det en liten hund,

antigen på en eller precis bredvid och tittar på en

med stora busiga ögon.

Han hämtar alla sina leksaker och lägger dom

på en, så att man ska fatta att det är lek tajm.

Kan inte låta bli att skratta, han är så söt.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 17:26

Nu har jag gjort allt som jag ska göra innan jobbet.

Jag har ätit och vart ute på en långpromenad med Otisen.

Så nu återstår bara att cykla till jobbet.

Sen kommer jag hem kollar lite tv, gå ut med Otis,

för att sedan gå och nana.

Sen börjar det om igen.

Kan inte vänta tills jag får lön.

Då ska det bli lite roligare på dagarna.

Kan gå in till stan och ta en fika.

Åka till heksingör.

Eller bara gå inne på söderpunkten och titta och kanske spontan shoppa ngt.

 

 

  

 

Skulle inte bli förvånad om det börjar ösregna nu när vi ska cykla.

Vi brukar ha den turen.

Av Emily Ljunglöf - 15 september 2010 15:17

Nu är det nästan bara 1 vecka kvar tills lönen trillar in på kontot.

Det ska bli nice.

Då ska jag fan inte äta köttbullar och makaroner.

Fast idag blir det köttbullar, klyftpotais, gräddsås och lingonsylt.

Det ska bli gott, det är i allafall en liten förändring,

i våra supertrista matvanor.

 

Av Emily Ljunglöf - 14 september 2010 23:45

Då var det dags på söndag.

Blir borgarna (alliansen) som kommer ta hem det igen.

Själv blir det miljön jag tänker rösta för.

Vill att vi tänker om nu,

vill att vi börjar värna om den jord vi har.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 14 september 2010 22:44

Kom hem från jobbet för 30 min sen.

Åt lite mat.

Nu sitter jag här och håller på att somna.

Måste ta ut lilla Otis först innan jag knyter mig.

Jag vet vad som kommer att hända.

När jag vart ute med honom så kommer jag bli pigg i gen

och bara ligga och vrida på mig.

Jonas får komma hem och göra samma sak med mig som han gjorde

igår natt.  

Jag blir oftast trött efteråt...

Sen är det ju jävligt bra träning oxå


Av Emily Ljunglöf - 14 september 2010 14:46

Är jätte hungrig.

Fick inte upp Jonas i tid idag för att gå till banken.

Våran mat börjar ta slut.

Det ligger en liten stackars falukorvbit i frysen.

3 paket nudlar i skafferiet.

Får se vad det blir för smarrigt idag  

Av Emily Ljunglöf - 14 september 2010 14:32

Det regnar till och från.

Löven ändrar färg, vissa har redan släppt från trädet.

Hösten är här och den är här för att stanna.

I ca 5 månader.

 

  

 


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards