Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 21:21

En perfekt tv kväll.

Lite multivitamin oxå så är kvällen guld.

I morgon kommer äntlingen mamma.

Det ska bli så kul.

Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 15:14

Tänkte på Jonas.

Hur lycklig jag är med honom.

Hur mycket jag älskar honom.

Att vi alltid har så kul ihop.

Han är min bästa vän och älskare.

Kan inte se mitt liv utan honom.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 13:04

Kom ett paket i brevlådan i dag.

Alltid kul, synd bara att det inte är till mig.

Jonas kommer bli glad när han kommer hem.

Men han kommer bli sur nu, för att han inte är hemma.

Jag kanske borde förtesta innan honom.

Det är fifa 11.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 11:42

Ska bli kul.

Vi ska åka till väla och ikea.

Mysa där i några timmar.

Otis ska visa henne sina favorit ställen ute.

Ankdammen tex.

Just nu ligger han och solar sig på parkettgolvet i vardagsrummet.

Han bara älskar solen.

Sista dagen på jobbet för denhär veckan,

det är lite nice.

Otis har saknat Jonas hela natten.

Han åkte till halmstad för att ta itur med det där körkortet.


Av Emily Ljunglöf - 29 september 2010 00:28

Vill så ha denna jackan men prislappen är lite väl tung för mig.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 28 september 2010 22:02

Istället för trista mackor till kvällsmat blev det ostbricka och cider.

nice...

Ibland behövs lite lyx i den gråa vardagen

 

  

Av Emily Ljunglöf - 28 september 2010 21:16

Har aldrig ngn energi längre.

Orkar inte träna, eller ens försöka träna.

Får fan ta tag i detta nu.

Jag har tappat 7 kilon.

Jag ska ha tappat allt innan året är slut.

Så det är bara att köra.

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards