Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 27 september 2010 13:52

Sicken jävla svulle helg.

På fredagen var det massa godis och läsk.

På lördagen var det wild west. (lägger upp bilder sen)

Igår söndag var det allt äckligt du kan tänka dig.

Det var kebab, godis, läsk, chips, dipp, ostbågar, jordnötsringar.

Min mage är i uppror idag.

Helt svullen och spänd.

Om jag äter ngt nyttigt nu så kommer jag förmodligen att spy.

Min kropp är inte van.

Så skönt att jag bara jobbar 3 dagar denna veckan.

På torsdag kommer mamma ner och hälsar på.

Då blir det ikea, väla och helsingör.

Det ska bli kul.

Men wild west var allt jag hade längtat efter,

jag kom lite när jag tog första tuggan.

Helt underbart gott.

Hade lätt kunnat äta där varge helg.

 

Av Emily Ljunglöf - 26 september 2010 03:25

Fy fan vad jag åt,

jag blev så mätt.

wild west, vilket ställe.

Så trött jag är nu,

trött, jocke vill ligga med sandra nu.

hihihi..

Sandra vill inte för vi är här.

kul kväll, ont i fötterna.

Av Emily Ljunglöf - 25 september 2010 16:30

Wiiii

Ikväll gäller det,

som jag ska äta.

Allt på menyn ska ner i min mage.

Åh vad jag längtar.

Har inte ätit ngt på hela dagen.

hahah föresten såg den där paranormal activity i går.

Jag sov själv efter den.

Visst den var äcklig men ganska seg.

Wild west nu kommer jag

Av Emily Ljunglöf - 24 september 2010 17:04

Nu har jag packat ner det viktigaste.

Godis och läsk.

Lösögonfransar till Markus.

Svintung väska.

Hade ju vart as nice om Joel och Markus kunde möta mig på stationen.

Kanske?

Av Emily Ljunglöf - 24 september 2010 14:24

Äntligen fredag mother fuckers.

Filmkväll hos Joel,

det bästa är att 3an inte sviker mig denna fredagen heller.

Kl 23.10 kommer det en film med ingen mindre än steven fiskmås.

Yes, godis och steven.

Tänk i morgon är det äntligen dags.

Som vi alla har längtat och väntat på...

WILD WEST STEAKHOUSE.

Jag ska  äta och dricka som en stureplansmänniska waskar skumpa.

Ska fan hålla mig hela dagen i morgon tills vi kommer dit.

FAN vad gott det ska bli.

Hoppas ngn tar en 1kg stek.

Så jävla mycket mat,hahahhah.

 

  


Av Emily Ljunglöf - 23 september 2010 21:29

Dags att göra alla måsten när man får lön.

Betala alla sina jävla trista räkningar.

Fast igentligen känns det ganska bra när man har gjort det.

Man har lixom vart ärlig och duktig en månad till.

Man kan leva med gott samvete.


Av Emily Ljunglöf - 23 september 2010 21:07

Mums vin diesel.

aldrig fel.

Han är fan the manliest man ever.

Jag vill ha.

ost&skinkpajen är även den mums


  

Av Emily Ljunglöf - 23 september 2010 17:17

Vart på stan och typ bah shoppat galet asså.

hahha nä...

Leggings, smink, top.

Blev inte så mycket hittade fan ingenting.

Tillslut köpte jag en top bara för att...

Men den var snygg.

Jonas handla i varge affär.

Jag blev sur för jag ville oxå ha ngt.

Var inne i helsingborgs populäraste godisaffär.

Pistachia, har aldrig vart där inne innan.

Utifrån ser det ut som att dom bara har nötter och torkad frukt.

Men dom hade vanligt godis me.

Ska nog in där i morgon och handla inför filmkvällen hemma hos Joel.

hahaha, jag tänkte först handlat ett sexigt nattlinne

som jag skulle ha på mig när vi ska sova,

men då skulle stackars Joel bli så nervös.

 

  


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards