Emilmedy

Alla inlägg under september 2010

Av Emily Ljunglöf - 18 september 2010 15:07

Vi ska tydligen gå ut i kväll.

Hur i helvete det ska gå till vet jag inte.

Vi är ju som sagt panka.

Det är typ därför vi åkte till Halmstad,

för att kunna äta.

Maten är ju slut hemma.

Jaja,

Sandra och Jocke som vill ha med oss ut då får väl dom betala då.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 18 september 2010 14:06

När jag kom till mamma i natt fick jag specialare.

Stekt korv, korvbröd, hemlagadmos, senap och lingonsylt.

Fy fan vad gott det var.

Jag åt och åt,

längesen jag åt så jag blev lite mer än mätt.

Se i morse gjorde jag och mamma melodikrysset.

Tihi sånt som vuxnar gör på lördagsmorgnar.

redan klockan 10.00 i morse.

Sen gick vi till regnbågens fik och köpte frukost,

kyckling baguette.

Så det har bara vart nice att sova hos mamma.

Nu sitter vi och funderar på vad vi ska äta.

Jag kan typ bara tänka köttbulle nu för tiden,

men det ska jag fan inte äta.

Sitter och tittar i ett häfte om när jag gick i 6års-grupp

på dagis.

Lite kort på mig där i och några riktigt fula täckningar.

Var man typ utvecklingstörd när man var 6 år?

Ritade ju som ett....

Kommer lägga upp lite bilder på det sen

när jag är hemma i helsingborg. 

Av Emily Ljunglöf - 18 september 2010 00:04

Steve S är på rutan igen.

Har han verkligen gjort så här många filmer?

Han är ju så vädelös.

WTF

 

  

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 21:30

Ingen Steven Seagal film?

Fast kvällen är ju ung.

Han kommer säker efter swordfish.

Ingen fredagkväll utan honom

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 21:12

Fredagkväll, hungrig som ett as,

maten är slut.

Eller mat till mig, maten som är kvar måste Jonas ha.

Han har tappat lite vikt på den här köttbulleskiten.

Ska ringa mamma och kolla om hon har ngt att äta,

som jag kan få inatt.

Maaaaat!!!  

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 16:34

Nu börjar det tillomed bli kallt inomhus.

Snart får jag sätta på värmen.

Längtar nästan lite efter julhysterin.

In till stan och shoppa julklappar,

julpynta hemma.

Hitta den perfkta granen.

Men först höst.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 15:48

Det blev hawaii mix med 2 köttbullar till mat idag.

Jonas fick en hamburgare,

köttbullar och makaroner.

Längtar tills i morgon,

det är så nice att äta mat hos mamma.

Man slipper laga mat och det blir alltid supergott.

Fan nu regnar det igen.

Alltid sol och fint på förmiddagen sen kommer regnet.

Otis måste ut och han hatar regnet.

Men det är bara att bita ihop.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 17 september 2010 14:48

Wiiii fredag!

Ska åka till halmstad i natt.

Får riktig mat hos mamma i morgon,

sen på söndag blir det mat hos Jonas farmor ( hon fyller år)

Våga man hoppas på smörgåstårta?

Ska träffa Jonas lillasyster me,

hon har vart i turkiet  en vecka.

Ska bara bli skönt att få äta sig mätt hemma hos mamma.

Kanske kan sno med sig en matlåda oxå  

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards