Emilmedy

Alla inlägg under december 2010

Av Emily Ljunglöf - 12 december 2010 12:37

Jonas kom hem hem vid 06.30 i morse.

Han och Daniel var ute i går kväll/natt.

Han väckte mig och sa att hans cykel och våran extra cykel (som daniel lånat)

hade blivigt stulna.

Dom hade ställt dom utanför knutpunkten, sa han.

Jag suckade och vände mig om för att somna om.

Men ju mer jag tänkte på det...

Jag var nästan 100% säker på att när Jonas stack vi 01.00 tiden igår,

samtidigt som jag gick ut med Otis, så såg jag cyklarna på innegården.

Men jag somnade om och glömde bort det.

Otis väckte mig kl 12.

Jag gick ut med honom på innegården

Där stod dom, lika fint som igår.

Jonas och Daniel var alltså så dyngade att dom inte kom ihåg

att dom gått in till stan.

Dom hade cyklat tidigare på eftermiddagen till båtarna.

Förmodligen, var dom så fulla att dom har blandat ihop

båda situationerna.

Tänk så kul det hade vart att se dom två.

Gå runt vid knutpunkten och leta efter två cyklar,

som står så fint och skyddat på innegården här hemma

HAHAHAHAHHAHA...

Så jävla typiskt dom två..

 

  

Av Emily Ljunglöf - 12 december 2010 00:43

3 kvar.

Jag har fortfarande Bad santa kvar att tiptta på.

Sen är det borta med vinden och sound of musik.

Jag och otto har haft en ricktig myskväll.

Julmust, toblerone och popcorn.

Nu ska Otisen få kissa.

Jag måste väcka honom, han sover som en stock.

Han ligger o snarkar, fiser och sprattlar med tassarna.

Han drömmer väl att han jagar ngt.

Av Emily Ljunglöf - 12 december 2010 00:41

Pelle Svanslös var SVT:s julkalender 1997.

Kalendern är baserad på Gösta Knutssons böcker om katten Pelle Svanslös. Manus skrevs av bl a Pernilla Oljelund.

Historien utspelar sig i Uppsala.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 12 december 2010 00:39

Jag skrev att pelle svanslös var julkalender 1996.

Det var fel, det var mysteriet på greveholm.

Men det är återgärdat nu.

Av Emily Ljunglöf - 11 december 2010 17:41

Ikväll blir det Narnia, ensam hemma1 och 2.

Toblerone och julmust.

Inget kan förstöra min kväll.

Jo Jonas och Daniel ska säkert sitta här och kolla fotboll,

spela fifa och dricka öl.

Bajsungar.

Jag får väl ta jonas dator och lägga mig i sovrummet.

Av Emily Ljunglöf - 11 december 2010 17:28

sverige blev krossat i innebandy vm finalen.

suck...

Av Emily Ljunglöf - 11 december 2010 16:03

Just nu står det 2-1 till finland.

Kom igen sverige, dom ska inte vinna två vm i rad.

Äg sönder dom nu.

Av Emily Ljunglöf - 11 december 2010 15:35

Den tokiga familjen Olsson flyttar ut på landet för att fira jul.

Av misstag hamnar de i ett slott

i stället för det hus de egentligen skulle hyra.

Det visar sig att det spökar på slottet,

men det skrämmer inte de yngre barnen,

Lillan och Ivar,

som gärna går på skattjakt och letar efter mysterier.

Storasystern Melitta är dock mycket rädd för spöken (och även spindlar) och vill flytta hem igen.

Snart kommer hon i kontakt med tidningsbudet Måns som bestämmer sig för att fotografera spökena Staffan och Jean.

Så småningom utvecklas deras vänskap till en kärlekshistoria. Föräldrarna, Leif och Astrid,

tror inte på spöken, och är helt ovetande om vilket mysterium som barnen börjar kasta sig in i.

Spökena vill nämligen till en början få bort familjen från slottet, men efter ett tag inser de att hemligheterna som ruvar i slottet till sist bör avslöjas.

 

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards