Emilmedy

Alla inlägg under december 2010

Av Emily Ljunglöf - 23 december 2010 17:47

håller på att packa med mig jul nu.

Julklappar, godis, julkläder.

man måste ju vara extra julfin i morgon.

hoppas nu bara att tåget går.

Av Emily Ljunglöf - 23 december 2010 15:46

Nu är jag färdig.

Vart en vänna på södercentrum idag me.

Men nu är jag fan klar.

Får se bara om jag kommer hem till mamma..

Snökaos i hela skåne.

Läste att tågen inte går längre söder ut än helsingborg.

Sicken jävla tur.

Hoppas bara att jag kommer iväg när jag ska.

Pappa ska ju hämta mig på stationen.

Vill ju inte komma dit alltför sent

Av Emily Ljunglöf - 22 december 2010 17:17

En riktig jul var julkalendern i Sveriges Television 2007.

Serien handlar om 10-åriga Mila som bor med sin mamma

i ett radhus i en liten stad.

Mamma gillar grannen Klas men det gillar inte Mila eftersom hon vill fira jul ensam med sin mamma.

På en önskelista till tomten skriver hon att hon önskar sig en jul där allt är som vanligt.

Från ingenstans dyker tomtenissan Elfrid upp för att försöka hjälpa henne men Elfrid och Mila lyckas mest ställa till det för sig.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 22 december 2010 16:57

Idag blev det söderpunkten.

Vi fick handlat lite mer julklappar.

Nu är vi nästan klara med allt nu.

Bara jonas farmor och farfar kvar.

Sen ska jag köpa ngt muppigt till martin...

Av Emily Ljunglöf - 22 december 2010 16:55

Jag har inte hunnigt helt enketl.

Igår var vi på väla och handlade julklappar och en ful plastgran.

Jag höll typ på att bryta ihop när jag packade ute den ur lådan.

Helt liten och klen.

Jag brukar ju alltid köpa riktig gran,

alltid asfet med.

Men när jag hade vecklat ut alla grenar och klätt den

så blev den faktist ganska söt.


Av Emily Ljunglöf - 21 december 2010 00:50

LasseMajas Detektivbyrå var 2006 års julkalender i Sveriges Television i samarbete med Svensk Filmindustri.

Den handlar om tioåringarna Lasse och Maja,

som hjälper en velig polismästare med att lösa deckargåtor.

Det utspelar sig i en stad kallad Valleby.

Serien som är baserad på böckerna av Martin Widmark och Helena Willis spelades in i SVT:s studior under våren 2006.

2006 kom även ett datorspel på temat.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 20 december 2010 23:22

ska åka tåg på torsdag natt.

ska komma asmycket snö då.

så jag är lite orolig att tåget blir inställt.

Men dom har ju lovat att det ska finnas ersättningsbussar.

Jag dödar om jag blir sen till julafton

Det är min bästa dag på hela året.

Dont mess with my awsome day

 

  

Av Emily Ljunglöf - 20 december 2010 01:12

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards