Emilmedy

Alla inlägg under december 2010

Av Emily Ljunglöf - 27 december 2010 16:40

Idag har jag bränt över 500 kalorier.

Åt äcklig havregrynsgröt till frukost,

bara lite utav tacosen som jag lagade.

I kväll blir det äcklig havregrynsgröt igen.

vart ute med otis på en liten promenad på 30 min oxå.

sen frös han och ville hem.

Nu sitter jag och väntar på jocke som ska komma.

Han ska jobba här denna veckan,

så han ska bo hos oss.

Av Emily Ljunglöf - 27 december 2010 11:33

Nu är året snart slut.

Jag ska inte göra det mest klassiska bland alla brudar,

lova att börja träna på måndag efter nyår.

Jag sticker bort nu.

Ska köra på gröt och ägg diet denna veckan



Av Emily Ljunglöf - 27 december 2010 00:27

Har skrivigt ngr inbjudningar till dom jag vill bjuda,

macke måste fixa liknande inbjudningskort som jag har använt.

Så han kan skicka till sina vänner.


Av Emily Ljunglöf - 26 december 2010 22:23

Nu håller jag och macke på att planera våran födelsedagsfest.

Den kommer att vara lördagen den 5 februari, ska skicka inbjudningskort.

Det ska vara maskerad, vi kommer hyra lokal och fixa catering.

Nu har jag beställt min maskeradoutfit.

Jag ska vara rödluvan (goes sexy)

det ska bli skitkul.

Kravet är att alla ska klä ut sig.

Annars får man böta 100 kr, o man får ändå inte komma in..


Av Emily Ljunglöf - 26 december 2010 18:38

Lika fort som den kom,

lika fort var den förbi.

Nu på fredag är det nyårsafton,

jag och jonas ska ha fin middag här hemma.

Sen efter 12slaget kanske vi går ut.

får se hur vi känner

Av Emily Ljunglöf - 26 december 2010 14:57

Mammas ena katt Tiger, han är väldigt speciel.

Vi tror inte att han har alla hemma riktigt.

Men han är söt och go ändå.


    

Så här ligger han alltid.

Bara gäser.

Av Emily Ljunglöf - 26 december 2010 14:53

Jag är as hungrig.

Nu när man inte gjort annat än ätigt så vill man ha mat helatiden.

Måste väcka Jonas med.

Han ligger i soffan, typ full fortfarande.

Dom hade kommit hem 7 i morse.

Han stinker en blandning mellan, jäger, redbull, vodka, beylis, öl, smirnoff,snus,svett och lite plankstek på det.

Så nu när jag tänker efter, så är jag nog inte så hungrig längre.


Av Emily Ljunglöf - 26 december 2010 14:49

                

Det var min awsome christmsapresents


Här kommer Jonas


  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards