Emilmedy

Alla inlägg under december 2010

Av Emily Ljunglöf - 15 december 2010 22:34

Jag kommer nog att ställa till med maskerad den 29/1.

Hoppas att Macke vill ha fest med mig.

Vi pratade ju om att ha fest ihop.

Jag ska ringa Macke i morgon och se hur det ligger till med den planen.

Jag lovar att ni ska få reda på datum och sånt innan året är slut.

Men maskerad blir det.

Fick precis mess från Macke om att vi ska prata ihop oss i helgen.

wawaweewa

 

  

Av Emily Ljunglöf - 15 december 2010 16:59

Nu har jag tomtat ner hela lägenheten.

Nu är det bara min julgran som fattas.

Blir lixom inte den där äkta känslan utan julgran.

Men jag får väl vänta till på tisdag.

Om inte Jonas är snäll i morgon och köper julgran till mig.

Kan ju alltid hoppas.

Av Emily Ljunglöf - 15 december 2010 00:02

Ronny & Julia var SVT:s julkalender 2000.

Serien är baserad på författarna Måns Gahrtons och Johan Unenges böcker om Ronny & Julia.

Den handlar om Ronny som flyttar till en liten stad med sin familj som nästan bara består av vetenskapsmän.

I huset bredvid bor Julia med sina musikaliska föräldrar.

Ronny och Julia blir bästa kompisar,

men deras föräldrar blir osams och vägrar låta sina barn umgås.

Lucköppningarna sker precis innan avsnitten är slut.

Med en datoranimerad inzoomning på kalendern visades det rörliga bilder av det som fanns bakom luckan.

 

  

Av Emily Ljunglöf - 14 december 2010 22:54

Jag och Jonas är som fastklistrade framför musikhjälpen.

Samma sak förra året.

Tycker det är skitkul.

Det har allt lixom.

Det händer saker hela tiden.

Sen är det kul att se hur mycket pengar som tickar in.

Vilka företag som skänker pengar.

Det var tydligen en privat person som hade gett 25000.

Det var lika mycket som ett helt företag hade gett.

Två andra företag hade gett 20 och 15.

Tänk om alla företag i sverige hade gett 5000 var.

Fatta så mycket pengar det hade blivigt.

Eller om alla i sverige, var enda en hade gett 50 kr var.

Då hade saken vart klar.

Av Emily Ljunglöf - 14 december 2010 16:58

Nu har Jonas och Otis deckat här i soffan.

Efter god mat så tog det inte lång tid för Jonas.

Om 1 h är det dags att cykla till jobbet.


Av Emily Ljunglöf - 14 december 2010 16:51

Messa 50, 100 eller 200 följt av artist och låt till 72999.

Jag har gjort det gö du det me.

Av Emily Ljunglöf - 14 december 2010 12:00

Bara för att jag var arg på Jonas igår för han sover så länge,

så vaknade jag 08.30 av att han gick upp.

Då hade han sovigt i 3h.

Han kunde inte sova mer sa han.

Så vi åt frukost som vanliga människor kl 9.

Tänkte jag skulle gå och träna nu snart.

Sen ska jag väl laga middag.

Kött, potatisgratäng, svamp och bea.

Lite lyx i vardagen, i morgon blir det väl korv eller köttbullar.

Av Emily Ljunglöf - 14 december 2010 00:53

Det är nog 3 året jag kollar på det.

Det har nog inte vart fler ggr när jag tänker efter.

Iår är det för att stoppa hadeln av barn.

Så jag tycker att alla ska skänka minnst 50 kr.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramId=3946

Du kan titta på det eller lyssna.


  

Jason, Noor och Martina

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards