Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 7 februari 2011 18:25

Här är en lista på dumma frågor som bla flygvärdinnor och tågpersonal har fått av olika resenärer.


1. Kan jag ta tåget från Fiji till Nya Zeeland?

2. När avgår klockan tre-färjan?

3. Mitt pass har gått ut, kan jag få ett nytt när jag kommer till London?

4. Kan jag ta ut australiska dollar i en internationell bankomat?

5. Behöver jag använda mitt riktiga namn på flygbiljetten?

6. Vad heter huvudstaden i Europa? Vad heter Afrikas huvudstad?

7. Hur är det möjligt att mitt flyg som lämnar Sydney klockan tio på förmiddagen gör att jag landar klockan tio samma förmiddag i Vancouver?

8. Hur många limpor cigaretter kan jag ta med på min bilsemester i Queensland?

9. Behöver jag pass till Hamilton Island (australisk ö) eftersom jag flyger över havet?


  

Av Emily Ljunglöf - 7 februari 2011 16:29

Undra hur det gick för Kall idag.

Skulle ju på ngn form av arbetintervju eller så.

Hoppas han fick jobbet....

Av Emily Ljunglöf - 7 februari 2011 16:22

Pratade precis med Lena.

Ricktigt dåliga nyheter.

Hon och Fredrik kommer inte på festen och det är helt förståligt.

Ibland undrar man hur allt funkar.

Sånt här borde inte hända, men händer hela tiden.

Skänker en tanke till Lenas syster och hela Lenas familj.


  

Av Emily Ljunglöf - 7 februari 2011 16:03

Satt och tittade på detta amerikanska fenomen i natt.

Kom inte i säng förrens 04.30

Helt slut idag.

Vilken skit-sport.

Fyra perioder som är 15min,

men dom stannar klockan hela jävla tiden så det varar i över 4timmar.

Dom med gulgröna kläder vann iallfall.


Mellanakten, eller pausnumret var blackeyedpeas.

Fergi sjöng som en gås.

Vilket skit..

  

Av Emily Ljunglöf - 6 februari 2011 19:34

Dom hade gjort fina hamburgare.

Det var jätte gott och jag åt för mycket.

Sen tog vi en promenad med Otis, så dom fick se hans ankdammspromenad.

Efter det åt vi efterätt som Kalle och Markus hade köpt.

Glass och croasant/chokladcroasant.

Supergott.

Nu har dom åkt hem, tlåkt, men vi alla har jobb att gå till i morgon.

Kalle kanske rent ut av har ett nytt jobb från och med i morgon.

Vi i helsingborg önskar dig lyckatill i morgon och hoppas du får jobbet..

       

Av Emily Ljunglöf - 6 februari 2011 12:51

I går när vi turade såg jag något av det konstigaste någonsin.

Om någon frågar mig, vad är det konstigaste som du har sett.

Så kommer jag utan tvekan säga detta.

På helsingborg-helsingörs färjan, när vi hade köpt öl och vin,

så gick vi ut från affären och ser en kille sitta och hugga vet.

Med en liten yxa.

Knas

Av Emily Ljunglöf - 6 februari 2011 12:45

Kalle och Macke håller på med ngt i mitt kök.

Dom lagar mat och jag får inte komma in.

Suprise sa dom.

Hmm, jag är inte van att det står ngn annan än jag i mitt kök och lagar mat.

Otis är där inne med, bara det inte är honom dom lagar.

Then i will kill them.


  

Av Emily Ljunglöf - 6 februari 2011 12:43

I går satt jag Kalle, Macke och Otis hemma och åt chipps och drack läsk.

Myskväll is super.

Vi kollade gamla goingen American pie,

eller jag kollade dom andra tre somnade.

  

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards