Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 22 februari 2011 20:20

Av Emily Ljunglöf - 22 februari 2011 15:33

Brukar alltid köpa något till mig själv när jag fyller år.

Inget undantag i år, trots festen.

Men kanske får vänta lite, tills jag har råd, men jag har pengar till halva.

Får se hur lönen blir och vad slutnotan på festen blev.


Men sen blir det självklart en onepiece att mysa i.



Av Emily Ljunglöf - 22 februari 2011 12:03

Var ute och gick med Otis en timma.

Det var sol och vindstilla när vi gick,

men ju lngre hemifrån vi kom detså blåsigare, kallare, ingen sol

och snöigare blev det.

Usch, den här efterlängtade våren lyser med sin frånvaro.

Måste ringa Lena och kolla om vi ska ses i helgen.

Om hon orkar och har lust, annars får vi ses en annan gång.

Hon kanske behöver lite tid att reflektera över det som hänt.

Går lixom inte bara att traska vidare efter en sån grej.


  

Av Emily Ljunglöf - 22 februari 2011 10:36

Cateringen som vi hade var helt jävla oslagbar.

Ska skriva ett mejl och tacka,

det förgyllde kvällen.

Ska rekomendera dom för alla som ska ha mat på fester eller dyligt.


Nu ska jag ta ut lille söte, trötta Otis på en promenad i vårsolen.

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 23:42

Tjatade på Jonas som fan i morse

att han skulle sticka och köpa sig ett par fotbollsskor.

Tillslut gick vi in till stan och fixade det.

Han var jätte nervös innan han skulle sticka.

Han kom till jobbet med ett brett Jonas leénde på läpparna.

Han hade haft skitkul.

O tränarna ville att han skulle komma tillbaka.

Han sa att det hade gått jättebra.

Heja Jonas.

  

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 20:16

  

En stekpanna fylld med mums mums.

Ett presentkort på percing (ska ta hål uppe i örat)

Ett colage.

Olja och en skrubbkräm.

Ett presentkort på MQ.

En maskara.

En mixer plus en skootiebok.

En stor kokbok.

Ett jättefint armband.

Vitt vin.

Rosé vin och champange.


Fick en 500lapp av pappa med, nice!!

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards