Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 16 februari 2011 15:57

det är kallt som i en isbjörns rövhål ute...


  

Av Emily Ljunglöf - 16 februari 2011 15:45

I morgon ska jag hämta nycklarna till lokalen.

iii det kommer bli så kul på lördag.

Se vad alla har klätt ut sig till, äta god mat, leka...

Kommer bli bra...

Av Emily Ljunglöf - 15 februari 2011 22:19

Har haft huvudvärk varge kväll nu i typ 2veckors tid.

Tror att det beror på festen, allt som ska fixas.

Att allt måste klaffa, men det blir fest ändå även om inte allt klaffar.

Ser fram emot det som fan och hoppas att alla kommer ha kul,

men det tror jag.


  

Av Emily Ljunglöf - 15 februari 2011 14:14

Äntligen är det dags på lördag.

Våran fest!!!

Wiii..

Ska hämta nyklarna på torsdag.

Ska kolla läget, hur det ser ut då...


Klant Emily glömde hela sitt liv i halmstad igår.

Glömde min tantväska med, mobil, plånbok, leg, pengar allt.

Tyckte det var lika bra att glömma alla viktiga grejer när jag ändå höll på.

Av Emily Ljunglöf - 12 februari 2011 11:54

Sitter hemma hos mamma.

Har vart vaken sen 09.30

Skulle haft med mig min maskeraddräkt och pengar till cateringen,

men det glömde jag,

fick med mig maskeradkläder till Joel.

men inte mina egna.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards