Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 11 februari 2011 13:01

Äntligen fredag, som om det inte gick fort denna veckan oxå.

Sön vräker ner, men den lägger sig inte för det har precis regnat.

Stupid snow.

Jonas är iväg på extra jobb med Tommy.

Dom åkte vid 10.30

Funderar på vad jag ska äta idag..

Fix

Av Emily Ljunglöf - 10 februari 2011 15:12

Idag faller bitarna på plats.

Macke ska ringa cateringen och boka färdigt den.

Så nu är dom vicktiga delarna färdiga.

Lite småpill som glas, tallrikar, snax, dukar, cider, läsk.

Hoppas det blir ricktigt bra nu..

Av Emily Ljunglöf - 10 februari 2011 15:04

Torsdag, ska alldeles strax gå ut på promenad med Otis.

Vi har precis ätit jonas nya dille mat.

Bandspagetti, bacon, grädde och chillisås.

Jag gillar det så där, blirr illamående av grädden.

Ska bli nice att åka hem till mamma i helgen,

då får man alltid god mat.


  

Av Emily Ljunglöf - 9 februari 2011 16:00

Nu har jag shoppat lite inför festen.

Jag har köpt 66 st _________

En 6 m lång _______

7 st _____ _______

2 st ________

2 st ______ _________

20 st ________

Kommer bli jättebra.

Av Emily Ljunglöf - 9 februari 2011 12:34

Håller på att fixa till mig för att gå in till stan.

Måste handla lite till festen och köpa presenten till cissi.

Jonas som skulle gå upp vid 12.00 ligger chockande nog kvar i sängen...

Jaja är han inte färdig kl 13.00 så går jag utan honom.


  

Av Emily Ljunglöf - 8 februari 2011 17:35

En 6årig flicka klämdes till död i en ställbar säng på ett sjukhus,

när hon och hennes familj var och besökte ngn som låg inlagd där.

Vad fan lixom, håll koll på era barn..

Nu stäms sjukhuset för vållande till annans död..

Lika mycket föräldrarnas fel.

Håller man inte koll på en 6årig flicka?


  

Av Emily Ljunglöf - 8 februari 2011 15:09

Stormen i natt drog mig sig lite vårväder.

7,5 grader varmt med sol.

Synd bara att det blåser så in i helvete.

Tisdag, på lördag är det cissis fest, ska bli kul.

Måste fixa presenten.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards