Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 24 februari 2011 14:42

Potatisen kokar, diskmaskinen är tömd och Jonas fixar med tvätten.

Idag blir det Potatismos med fiskpinnar och remoladesås.

Mums.


Ni som trodde att Inge-Björn var en man....

Ni hade fel, det var en kvinna som hette Inge-Björn

Av Emily Ljunglöf - 24 februari 2011 13:27

Nu har jag och Otis vart ute 1h 20min.

Vi gick ner till småbåtshamnen och stranpromenaden.

Blåste som fan där nere, men det var väntat.

Det var skönt när solen tittade fram dom få och korta  perioder.

Det blir väl bara fler och fler solperioder nu, får vi hoppas.


Ångrar lite att jag inte stack in till stan i mondes (i halmstad)

skulle kollat om dom hade tid för percingen.

Jaja åker ju till Halmstad igen den 12/3.

Då ska jag fixa det, om dom har tid...

Av Emily Ljunglöf - 24 februari 2011 11:32

Ätit frukost, nu ska jag och Otis ut och gå.

Det är molnigt idag, kan det vara så att det är plusgrader.

Det brukar ju vara så när det är disigt.

ska springa och kolla termometen.

Piss det var minus 1.


Vart jättenervös när jag skulle väga mig i morse,

har ju vart mycket fest och mat i 2 veckor nu.

Det kändes inte som om jag hade gått upp,

men jag var ändå orolig, eftersom jag ätit mer än vanligt.

Dessutom tränat som om jag låg i koma (inget alls)

Men wiii hade inte lagt på mig ngt.

Av Emily Ljunglöf - 23 februari 2011 23:57

Lyssnade på p4 på jobbet i kväll,

där var ngnstressexpert som hette...

wait for it...



Inge-Björn...

WTF

Är man kvinna eller Man då?


  

Av Emily Ljunglöf - 23 februari 2011 17:16

Fick ju ett presentkort av sandra ocg patte på percing.

Behöver lite feedback, ska jag bara ta ett hål i helix (uppe på örat)

eller två lite längre ner, typ mitten av helix.


  


  

Av Emily Ljunglöf - 23 februari 2011 17:12

Ätit chilliconcarne, är så mätt.

Mat är det bästa som finns.

Älskar att äta mat, mycket mat.

Invigde min nya stekpanna som jag fick av stefan i lördes.


  

Av Emily Ljunglöf - 23 februari 2011 11:55

vart fan är min efterlängtade vår???

Är trött på kyla.

Vill ha det varmt, grilla på gröningen med mina vänner,

som har kommit för att hälsa på.

gå långa promenader med otis nere vid stranden.

sola, sitta på uteservering.

eh... sux...


Kalle!!! ny superhjälte!! Herpes Man..

Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards