Emilmedy

Alla inlägg under februari 2011

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 20:13

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 19:43

  Cissi & Marcus

  Carl                   Sandra och Patte     Rami   Fredrik   Maria   Jenny & Emma   Hampus   Martina & Anna   Karl-Henrik   Stefan   Jonas   Rebecka   Joel & Momme   Daniel & Becca   Malin & Martin    Älgen




Sen gick allt bara utför 


  Europe?   WTF   Vilka är detta? Vem bjöd dom?   Vilket udda par?   Vanligt gäng som hänger   Dags att sola lite?   Dr Carter från city akuten med demens tant och en porrig tjuv     Joey Tempes?   Blondinerna   eh?        visst emma är snygg, men kolla Kalle...   Dancytime           

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 14:30

Jag och Markus vill tacka alla som kom och förgyllde våran 50års fest.

Vi vill tacka Marcus och cissi för att dom lånade ut sina högtalare.

Vi vill tacka Karl-Henrik för utlånandet av bredbandet och att han har vart våran personliga driver hela helgen, hjälpte även mig att slänga sopor och sånt igår.

Vill tacka Jonas för att du lånade ut din dator och hjälpte till att städa bära och sånt.

Vill tacka alla som hjälpte till att städa om jag glömmer någon så är det inget personligt, jag var full då.

Joel, Daniel k, Jonas, Momme, jag själv och Markus.


På återseénde till nästa födelsedagsfest som jag tror ligger på Kalle.


  

Av Emily Ljunglöf - 21 februari 2011 14:24

Har inte hunnit blogga i helgen.

Men i lördes var festen med stort F.

Fy fan vad lyckat det blev.

Jag hade i allafall jättekul och att dömma av adndra och vad jag har hört,

så hade alla andra det oxå.

Alla som kom hade verkligen gått in för det,

klätt ut sig ordentligt.

Jättekul, kommer lägga upp bilderna när jag kommer hem.


Bästa utklädnad (kille) vann Marcus Niklasson med minsta möjliga marginal

före Jonas.

Marcus var utklädd till turtle, en maskeraddräckt han hade gjort helt själv.

Jonas var en grön man...


Bästa utklädnad (tjej) vann Rebecca F.

Hon var utklädd till äcklig naken tant.

Svinkul. Hon van med lite större marginal.

PÅ delad andraplats kom cissi (fru turtles) och Rebecka som var fluga.

 Maten var jättegod, men måste säga att jag börjar tröttna på den.

Det är tredje dagen jag äter samma buffé nu.

Av Emily Ljunglöf - 18 februari 2011 15:37

varför har inte systemet drive in?

det hade ju ägt.

Man beställer i en lucka betalar i nästa och får i den tredje,

precis som på mcdonalds.

Jag ska föreslå detta.

Jättesmart affärsidé..


    

Av Emily Ljunglöf - 18 februari 2011 15:30

Turat lite, jag och Jonas.

Måste leta upp ett tåg jag kan ta i kväll.

Undra om någon snäll vän kan hämta mig på stationen???

Av Emily Ljunglöf - 17 februari 2011 18:10

Vaknade i morse, lite halvt nöjd men skämdes.

Jag hade legat med Kalle i min dröm inatt.

Drömmen började med att Jonas dumpade mig för han ville vara singel.

Sen Låg han med Emma och Jenny, så då tyckte jag att det var inte mer än rätt

att jag fick lite action med och Kalle erbjöd sig.

Snusk- Kalle!


När jag berättade för Jonas skrattade han och kom på vad han hade drömt

för några nätter sedan.

Att Bengans mamma var snygg och behövde lite hjälp i tvättstugan.....

Av Emily Ljunglöf - 17 februari 2011 18:06

Till halmstad igår, helsingborg idag, halmstad i morgon.

Then its party time.

Ska bli askul.

Måste planera färdigt dom sista små grejerna med Markus innan party time.


Presentation


Emily heter jag.
Här kan du läsa om en helt ovanlig bisexuel tjej och allt vad det innebär. träning, mat, fest, vänner och mina 2 kärlekar.

Translate into your language

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards